Mai mulţi pariori acuză “Super Bet” că i-a păcălit

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Cu buza umflată

Mai mulţi pariori acuză “Super Bet” că i-a păcălit

Eveniment 28 Octombrie 2013 / 00:00 29905 accesări

COTA, MOTIV DE SCANDAL În ultima perioadă, casele de pariuri sportive s-au înmulţit precum ciupercile. La orice colţ de stradă dai cu nasul de cel puţin două agenţii destinate celor pentru care pariurile sportive reprezintă o modalitate de a-şi rotunji veniturile. La fel de mult s-au înmulţit nemulţumirile şi scandalurile dintre agenţiile de pariuri şi pariori. Într-un astfel de tablou se află şi Agenţia de Pariuri „Super Bet”. În oferta unui punct de lucru al amintitei case, situat pe strada Eliberării din Constanţa, a existat, la un moment dat, un pariu cu o cotă ciudată. La meciul CFR Cluj - Pandurii, din Liga I, dacă echipele înregistrau egalitate la cornere, cota era de 210. Oferta a fost publică mai multe ore pe mesele din cadrul agenţiei, motiv pentru care jucătorii s-au înghesuit să arunce pe piaţă sume importante. În toată această perioadă, reprezentanţii agenţiei au validat pariul. Jucătorii au crezut că, pariind pe acest meci, îl vor apuca pe Dumnezeu pe picior. Însă nu a fost aşa. Casa de pariuri a refuzat să achite pariul la cota 210, validându-l cu cota 12, după ce a invocat un articol din regulament. Pariorii, vreo opt la număr, consideră că nu este normal ca agenţia să poată anula în orice moment, pe motiv de erori tehnice, orice pariu în urma căruia ar avea de plătit sume mari de bani. „Am pus biletul de 12 ori. Când am fost să ridic premiul, casiera mi-a spus că a fost vorba de o greşeală tehnică şi că şefii firmei nu sunt de acord să dea cota 210, ci doar 12, în condiţiile în care biletul mi-a fost validat cu o cotă de 210. Eu nu sunt de acord cu acest lucru şi vreau să mi se dea premiul pe care l-am câştigat cinstit. Eu ar fi trebuit să iau 4.800 de lei, însă am prieteni care au de luat mult mai mult. Este vorba, în total, de peste 60.000 de lei”, a spus păgubitul. Pe de altă parte, managerul agenţiei, Ion Dragu, spune că premiile au fost plătite mereu la timp şi că nu a mai avut astfel de probleme. „Îi respectăm pe clienţi, dar ei ar trebuie să înţeleagă că toţi greşim şi că mai sunt şi erori de sistem. Avem un regulament care este expus, însă jucătorii se uită în el doar în momentul în care sunt nedreptăţiţi”, a declarat Dragu. Potrivit regulamentului, prin cotă se înţelege o valoare numerică pe care organizatorul o acordă unui pronostic al evenimentului. Aceasta este fixată de organizator şi poate fluctua în timp, până la ora de începere a evenimentului, însă cota acceptată de client şi înscrisă pe bilet rămâne valabilă indiferent de modificările ulterioare, cu excepţia situaţiilor prevăzute de regulament. „În caz de erori de tipar, erori de bilet sau erori ale datelor introduse în sistem, organizatorul îşi rezervă dreptul de a considera pariurile ca fiind nule sau să le valideze folosind cotele corecte, chiar dacă erorile sunt descoperite după sfârşitul evenimentului”, se arată în regulamentul casei de pariuri „Super Bet”.

RECLAMAŢII Jucătorii nemulţumiţi s-au adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, dar şi Oficiului de Jocuri de Noroc şi Pariuri Constanţa, instituţii care au luat cazul la puricat. Avocatul Alexandru Zărnescu consideră că este destul de greu de probat dacă sistemul a înregistrat sau nu erori, însă adevărul nu poate fi stabilit decât în instanţă. „Jucătorii au plasat banii determinaţi de oferta agenţiei. Dacă nu vedeau acea cotă, probabil că nu mai cheltuiau niciun ban. Astfel de jocuri au un regulament, dar pariorii află de el doar în momentul în care este ceva în neregulă, însă, legal, prin participare, înseamnă că au cunoştinţă de el”, a spus Zărnescu. El a precizat că rezultatele instituţiilor unde s-au făcut reclamaţii ar putea constitui probatorii importante în perspectiva unui litigiu dat spre soluţionare instanţelor judecătoreşti.

Taguri articol


12