Agenţii economici din Mangalia, care doresc să obţină noi avize de funcţionare, vor depune mai puţine acte la Primărie. Acest lucru se va întâmpla deoarece aleşii locali au hotărât, în cadrul unei şedinţe, eliminarea mai multor documente din dosarul care se depunea pentru eliberarea avizului de funcţionare pentru activitatea sezonieră sau permanentă. Dacă până în prezent, agenţii economici erau nevoiţi să depună la dosarul de avizare între 8 şi 13 acte, de acum încolo, potrivit noii hotărâri, vor fi necesare doar următoarele acte: contractul de închiriere sau vânzare - cumpărare a spaţiuului, contractul cu firma de ridicare a deşeurilor menajere, certificatul constatator pentru punctul de lucru de la Registrul Comerţului şi certificatul de înregistrare a societăţii. Potrivit primarului Cristian Radu, s-a luat decizia simplificării eliberării avizului de funcţionare, deoarece au existat foarte multe reclamaţii pe adresa Primăriei în care agenţii economici se plângeau că acest proces este unul greoi. (T.I.)