Deși, sâmbătă, conducerea Polaris M Holding anunțase că până duminică seară vor fi ridicate toate maldărele de gunoi rămase necolectate pe fondul blocajelor produse de înzăpezire și viscol, duminică seară, din totalul de 442 de puncte de colectare a gunoiului din municipiu, angajații firmei de salubrizare nu reuşiseră să adune deşeurile de la 21 de centre, 20 situate în cartierul Tomis Nord şi unul în Tomis II. Reprezentanții firmei afirmă că accesul la cele 21 de centre a fost împiedicat de maşinile parcate în preajma platformelor. „De aceea, utilajele Polaris nu au avut acces la rampele de gunoi. În aceste condiţii, luni dimineaţa, când cetăţenii vor pleca cu maşinile, vom relua acţiunea de ridicare a gunoaielor. Cu această ocazie, facem apel ca cetăţenii să nu mai parcheze maşinile în apropierea platformelor de gunoi pentru a putea avea acces cu utilajele noastre de colectare“, a declarat administratorul, Polaris M Holding, Eduard Martin.
GRAFICELE DE COLECTARE A GUNOIULUI, DATE PESTE CAP
Amintim că, după ce în urmă cu câteva zile municipiul Constanţa a fost lovit de un val puternic de viscol și ninsori, au apărut blocaje în activitatea de zi cu zi a oraşului. Spre exemplu, timp de câteva zile nu s-a putut ajunge la depozitul ecologic de gunoi de la Ovidiu, locul unde sunt transportate deșeurile colectate din municipiul Constanța. Asta a pus firma Polaris M Holding în imposibilitatea de a se ocupa în mod operativ de ridicarea deşeurilor. Din această cauză, ghenele de gunoi din municipiul Constanţa s-au umplut, iar oamenii au ajuns să arunce deșeurile pe lângă pubele. Îngrijorați de situație, numeroși constănțeni s-au plâns pe adresa noastră de Facebook. La rândul nostru, am contactat conducerea Polaris M Holding, pentru a afla când va fi remediată această problemă. Eduard Marin ne-a explicat că, din cauza ninsorilor ambundente, drumul către rampa ecologică de gunoi de la Ovidiu a fost blocat. „Firma de salubrizare a fost în imposibilitatea de a colecta deşeurile timp de trei zile. În aceste condiţii, graficele de colectare a gunoiului au fost date peste cap. După reînceperea colectării, graficele nu au mai fost cele normale, ci au trebuit să fie adaptate pentru situaţia nou creată. Pentru că suntem conştienţi de situaţie, încă de la începutul acestei săptămâni, Polaris recuperează în fiecare zi rămânerile în urmă“, a subliniat Martin. Administratorul Polaris M Holding a mai punctat că, în situaţii de acest gen (înzăpeziri, n.r.), lumea trebuie să aibă răbdare pentru că Polaris îşi face treaba, doar că se întâmplă astfel de cazuri în care din motive independente de firma de salubrizare, apar întârzieri în graficul de colectare a deşeurilor.