Mamaia - primul clip de promovare a unei staţiuni româneşti

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Mamaia - primul clip de promovare a unei staţiuni româneşti

Eveniment 02 Mai 2014 / 00:00 1114 accesări

Degeaba hotelierii investesc şi oferă cele mai luxoase condiţii de cazare, degeaba se pregăteşte la nivel înalt personalul, degeaba agenţiile de turism oferă pachete cu sejururi avantajoase, degeaba se pune la punct infrastructura până la ultimul fir de iarbă dacă toate astea nu sunt promovate la acelaşi nivel. Este lecţia pe care au învăţat-o în ani lungi antreprenorii din domeniul turistic de pe litoralul românesc. Rezultatul este pe măsură. De la an la an, complexul format din investiţii, dezvoltarea oportunităţilor de divertisment şi promovarea agresivă au adus Mamaia printre cele mai râvnite staţiuni, care a tras după ea întreg litoralul românesc. Şi nimeni nu se culcă pe o ureche. Ieri a avut loc o nouă premieră pentru campania de promovare a staţiunii şi a întregii Românii. La Mamaia a fost lansat primul clip de prezentare a unei staţiuni turistice româneşti, în tandem cu cel pe care Ministerul Turismului îl utilizează în prezent pentru a impune pe piaţa internaţională produsul turistic românesc.

Cele două clipuri au fost prezentate de preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Răzvan Filipescu, şi secretarul de Stat în Ministerul Turismului George Brezoi, care au urmărit clipurile împreună cu cei de pe plaja Tomis. „E un mesaj care invită la vacanţă, Mamaia fiind staţiunea numărul 1 a României, având cea mai bogată ofertă de vacanţă pe care o putem lansa. Vrem să arătăm ce poate face un străin. Cum ajungem în Mamaia, unde dormim, ce facem, unde ne distrăm şi de ce spunem că este capitala distracţiei. Filmul a fost realizat din banii colectaţi prin taxa de promovare a staţiunii şi prezintă în 14 minute tot ce pot face turiştii care vin în vacanţă la Mamaia“, a declarat Corina Martin. Ea a precizat că filmul va fi lansat în primul rând pe plan local, fiind prezentat de toate hotelurile, agenţiile de turism şi cluburile din Mamaia şi, în curând, şi pe cele internaţionale de la Moscova şi Londra. Despre clipul „Descoperă România: priveşte cu sufletul şi ascultă cu inima“ a vorbit preşedintele ANT, Răzvan Filipescu, care a explicat că acesta face parte dintr-o serie mai largă de filme care deja ne promovează destinaţiile turistice pe pieţele externe. „Clipurile sunt şi vor fi prezentate atât pe piaţa internă, cât şi pe cele externe din Italia, Germania, Franţa, Austria, Marea Britanie şi inclusiv Statele Unite“, a declarat Filipescu. Show-ul de prezentare s-a încheiat cu un superb joc de lasere, urmat de lansarea a 300 de lampioane. În concluzie: urmăriţi clipurile şi alegeţi destinaţiile turistice din România!



12