Mamaia, cea mai solicitată staţiune pentru vacanţă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
În top

Mamaia, cea mai solicitată staţiune pentru vacanţă

Eveniment 19 Martie 2014 / 00:00 1438 accesări

Românii au fost interesaţi, la Târgul de Turism al României, de calitatea produselor turistice, siguranţa călătoriei, destinaţii noi şi oferte turistice premium, spun reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT). Destinaţiile interne cele mai solicitate de către vizitatori pentru primăvara şi vara acestui an au fost cele de pe litoralul românesc. Mamaia s-a aflat şi de această dată în topul preferinţelor celor aflaţi în căutarea unei destinaţii pentru petrecerea concediului din acest an. „Staţiunea Mamaia a fost vedetă atât printre participanţii la târg, prin show-ul pe care l-am avut, cât şi din punctul de vedere al cererilor pentru vacanţe. De altfel, show-ul oferit participanţilor la târg a convins pe toată lumea că Mamaia este destinaţia perfectă pentru acest an”, a declarat preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin. Ea a precizat că încă din noiembrie 2013, când s-au pus în vânzare pachetele pentru litoral, Mamaia a fost lider în topul cererilor, şi asta datorită discounturilor destul de mari, de 40-45%, oferite de către agenţiile de turism. Pe de altă parte, la Târgul de Turism al României, la mare căutare au mai fost şi ofertele din staţiunile montane şi cele de agroturism. Vacanţele în Delta Dunării şi pachetele balneare de refacere au stârnit şi ele interesul celor prezenţi la târg, în timp ce destinaţiile externe cele mai cerute au rămas cele din anii anteriori - Grecia, Bulgaria, Turcia şi Spania.

INTERES PENTRU DESTINAŢIILE EXOTICE Interesul pentru destinaţii exotice şi apetitul sporit pentru calitate şi confort reprezintă un alt trend consolidat, iar circuitele de lux şi ofertele premium în destinaţii exotice - Thailanda, Malaezia, Singapore, Kenya - sejur cu safari, Republica Dominicană, Insulele Seychelles - sunt doar câteva dintre posibilităţile pentru care au optat vizitatorii aflaţi la târg. ANAT apreciază că şi croazierele sunt în atenţia turiştilor de când produsul a devenit mai accesibil, românii preferând Mediterana, Caraibele, Scandinavia şi ţările baltice. Consumatorii de călătorii au fost interesaţi nu numai de reducerile de sezon sau facilităţile oferite cu ocazia târgului, dar şi de facilităţi precum plata în rate fără dobândă, zile gratuite de vacanţă, asigurări medicale, transferuri sau excursii la destinaţie oferite bonus. „Aceste oferte au atras în mod deosebit atenţia vizitatorilor pe fondul maturizării pieţei de călătorii în România, piaţă care se orientează din ce în ce mai mult spre calitate, nu spre cantitate”, a declarat preşedintele ANAT, Lucia Morariu. Zeci de mii de români au vizitat, la finalul săptămânii trecute, Târgul de Turism, unul dintre cele mai importante evenimente de profil organizate în România. Peste 30.000 de vizitatori au ajuns la ediţia de primăvară a târgului, desfăşurată la finalul săptămânii trecute. În total, 280 de companii din 24 de ţări şi-au prezentat ofertele în cadrul evenimentului desfăşurat la Bucureşti, pe o suprafaţă de circa 16.000 de metri pătraţi.



12