Mamaia a trecut, ieri, printr-o nouă „rundă” de întreruperi de curent, numai că, de data aceasta, „meciul” dintre Enel şi hotelieri s-a desfăşurat în mai multe reprize. Hotelierii şi patronii teraselor din staţiune au reclamat încă de la primele ore ale dimineţii că Enel i-a lăsat, din nou, fără curent electric, urmând alte câteva întreruperi. Printre cei afectaţi de aceste întreruperi de curent se numără şi proprietarul mai multor maşini de îngheţată, care a preferat să nu-şi divulge numele pentru a evita eventualele „repercusiuni”. Proprietarul maşinilor de îngheţată a declarat că este exasperat de câte ori se întrerupe curentul. „Sâmbătă seara, 31 iulie, din cauza unei pene de curent s-a ars calculatorul unei maşini de îngheţată, care costă 1.600 de euro. Cine îmi plăteşte paguba? Când am sunat la Enel, ăştia m-au pus să ascult muzică. Abia după o jumătate de oră au răspuns, iar după alte trei ore au trimis o echipă. Este bătaie de joc. Azi (n.r. - ieri) curentul s-a întrerupt de alte trei ori”, a spus omul de afaceri, care a declarat că a investit peste 50.000 de euro în maşinile de îngheţată. Nemulţumit de ceea ce i s-a întâmplat, cetăţeanul a declarat că va da în judecată Enel pentru a-şi recupera paguba. Contactaţi pentru a oferi o explicaţie pentru cele întâmplate, conducerea Enel a afirmat: „În dimineaţa zilei de miercuri, la orele 9:34, a fost avariat un cablu electric de 20kV de către o firmă terţă care executa lucrări în zona Mamaia. Cablul avariat alimenta o parte din clienţii din staţiune, circa 1.025 de consumatori agenţi economici. Prin manevre de preluare, echipele Enel Distribuţie Dobrogea au reuşit să realimenteze din alte surse toţi clienţii la ora 9:53. Însă evenimentul produs a avut repercusiuni şi asupra altor posturi de transformare (circa şapte posturi de transformare), până în zona Hotelului Scandinavia”, se arată în comunicatul Enel.