Mamaia face senzație la Târgul de Turism al României

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Mamaia face senzație la Târgul de Turism al României

Turism 25 Februarie 2016 / 13:09 2570 accesări

Stațiunea Mamaia s-a făcut cunoscută întregii țări și a reușit să atragă atenția tuturor vizitatorilor care sunt prezenți la Târgul de Turism al României de la Romexpo, care se desfășoară în aceste zile. Vizitatorii târgului au intrat în atmosfera de vacanță antrenați de muzica de petrecere, au făcut poze și au filmat tinerii care promovează stațiunea Mamaia, așa cum este cunoscută de întreaga țară: distracție cât cuprinde, tineri și bună dispoziție! După o defilare cu tinere care amintesc de zilele însorite de vară și un show cu tobe pe la standurile târgului, trupa de petrecăreți din Mamaia s-a oprit la standul Asociației Litoral - Delta Dunării (ALDD), unde a adunat numeroși curioși.

280 DE FIRME SE ÎNTREC ÎN OFERTE DE VACANȚĂ Românii care participă între 25 și 28 februarie la Târgul de Turism al României vor putea să își găsească cele mai potrivite vacanțe pentru familiile lor, la unul dintre cele 280 de standuri ale agențiilor de turism, asociațiilor de promovare regionale din țară, dar și din Bulgaria, Turcia, Grecia, Egipt, Spania, Maroc etc. „Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) este un partener strategic al acestui târg și asta înseamnă că aproximativ 70% din suprafața târgului este ocupată de standuri ale agențiilor partenere și asociațiilor de promovare. Oferta este mai diversificată decât anul trecut, au apărut destinații noi și mai multe curse charter către alte destinații. România ca destinație și în special litoralul merg foarte bine și perioada este foarte bună pentru vânzări, pentru că sunt reduceri prin programul early booking de 20-30% și chiar mai mari”, a declarat președintele ANAT, Aurelian Marin.

LITORALUL - ÎN TOPUL PREFERINȚELOR Reprezentanții agențiilor de turism spun că, în această perioadă, cea mai solicitată destinație este litoralul, în special stațiunea Mamaia, urmată de destinații consacrate, precum Bulgaria, Grecia, Spania și Turcia. Acest lucru este datorat și campaniilor de promovare derulate de Asociația Litoral - Delta Dunării, în cadrul târgului. „Avem un stand care atrage, ca în fiecare an, atenție, vizibilitate și foarte mult interes. Pe o suprafață de 100 mp reprezentăm 2 județe - Constanța și Tulcea. Rând pe rând, în cele 4 zile vom avea atracții diferite care pun în valoare ofertele din Constanța sau din Tulcea”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin. Ea a discutat deja cu reprezentanți ai Bulgariei și ai Kazahstanului, pe care i-a invitat să participe la deschiderea sezonului estival la Mamaia, pe 1 Mai.

PUTEM PRIMI VIZITATORI 365 DE ZILE PE AN Industria turismului este în plină dezvoltare, fapt dovedit de continuarea trendului ascendent al turiștilor străini care au vizitat țara noastră în 2015, potrivit președintelui Autorității Naționale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea. Ea este de părere că potențialul turistic al României trebuie exploatat la capacitate maximă. ”Trăim un moment oportun pentru dezvoltarea României în general, dar și al dezvoltării României ca destinație turistică. Trebuie să ne grăbim să intrăm pe piețe care nu erau în anii trecuți deschise pentru noi. România este percepută ca o destinație sigură, care poate primi vizitatori 365 de zile pe an”, a spus Pavel-Nedea.

Taguri articol


12