După întâlnirea cu reprezentanții turismului din Rusia de săptămâna trecută, Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD) a lansat luni, 1 februarie, pentru agențiile de turism, hotelieri și public, versiunea în limba rusă a spotului de un minut Mamaia Official, ce va putea fi folosit în promovarea pachetelor de vacanță pentru piața rusă. Delegația Federației Asociațiilor de Promovare Turistică și ALDD a prezentat acest film la fiecare întâlnire avută cu tour-operatorii ruși, în cursul vizitei la Moscova, în perioada 24 - 30 ianuarie. ”Spotul este realizat din fonduri ce provin din taxa de promovare aplicată operatorilor economici care își desfășoară activitatea în Mamaia - Sat Vacanță. Menționăm că avem deja primele intenții din partea unor hoteluri de pe litoral și din Delta Dunării de a intra în programele ”Litoralul pentru ruși” și ”Delta Dunării pentru ruși”, propuse a se derula în lunile mai și septembrie”, au anunțat reprezentanții ALDD, într-un comunicat. Versiunea în limba rusă a spotului de promovare a stațiunii Mamaia urmează celor din limbile italiană, ebraică, poloneză. ”Din păcate, agenții de turism ruși știu foarte bine toate hotelurile din Antalya, dar nu le cunosc deloc pe cele din România. După ce le-am prezentat ce înseamnă litoralul, castelele din România, Bucureștiul, au fost foarte deschiși să includă în oferta lor Mamaia pentru rușii din categoria VIP, precum și weekend-uri de 5 stele în București, Sinaia cu Castelul Peleș”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin.