Mamaia și Constanța, ca destinații de city-break, se promovează în România, participând în perioada 12 - 15 noiembrie la Târgul de Turism al României, de la Romexpo. Chiar dacă nu vin cu show-ul Mamaia Style, cele două destinații, alături de Delta Dunării, vor participa la lansarea vânzărilor pentru sezonul estival 2016. ”Modelul de taxă de promovare a staţiunii Mamaia şi a Satului de Vacanţă va fi prezentat în faţa autorităţilor locale şi a celorlalte asociaţii de promovare a turismului din România”, a precizat președintele Asociației Litoral - Delta Dunării, Corina Martin. Cei care participă la târg vor putea să cumpere sejururi la prețuri reduse cu 30 - 40%, iar în unele cazuri chiar la jumătate din preț pentru vacanțele din această iarnă sau pentru vara anului viitor. Organizatorii aşteaptă circa 15.000 de vizitatori. În total, 223 de participanţi vor fi prezenţi la acest târg, din 16 ţări - Albania, Austria, Bulgaria, Emiratele Arabe Unite, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Marea Britanie, Palestina, Polonia, România, Tanzania şi Ungaria, 67 de expozanţi fiind membri ANAT. Preşedintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism, Aurelian Marin, estimează pentru acest târg vânzări în creştere cu 10% faţă de ediţiile anterioare. ”Ne aşteptăm la acest târg la încasări destul de mari, cu siguranţă vor fi vânzări mai mari. Şi când spun vânzări, nu mă refer la faptul că omul la târg a dat banii, poate foarte bine doar să rezerve şi în perioada următoare să plătească întreaga sumă, poate doar să se informeze şi peste câteva zile să se hotărască să cumpere”, a apreciat Marin.