Management standardizat la Primărie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Eforie

Management standardizat la Primărie

Administrație 16 Aprilie 2011 / 00:00 622 accesări

Primăria Eforie a încheiat implementarea proiectului „Management standardizat pentru îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice” destinat unei administraţii publice mai eficiente. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013. Valoarea totală a proiectului, fără TVA, este de 450.000 lei, din care: 382.500 lei reprezintă banii de la FSE; 58.500 lei reprezintă suma de la bugetul naţional, iar 9.000 lei este cofinanţarea eligibilă a Primărei. Obiectivul proiectului l-a reprezentat conştientizarea şi asumarea problematicii de protecţia mediului de către angajaţii Primăriei Eforie, oferind un cadru bine organizat pentru gestionarea problemelor de mediu şi reducerea riscurilor sănătăţii şi securităţii ocupaţionale a angajaţilor. Printre principalele activităţi ale proiectului s-au numărat formarea unei echipe de proiect, achiziţia de materiale consumabile aferente activităţilor desfăşurate în cadrul proiectului, activităţi de informare şi publicitate şi achiziţia de echipamente de calcul şi echipamente periferice de calcul.



12