“Managementul Calităţii în Serviciile Publice”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

“Managementul Calităţii în Serviciile Publice”

Administrație 19 Martie 2008 / 00:00 1320 accesări

La Prefectura Constanţa a avut loc, în zilele de 17 şi 18 martie, seminarul “Managementul Calităţii în Serviciile Publice“, la lucrări participînd reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Unităţii Centrale pentru Reforma în Administraţia Publică şi experţi în domeniul managementului calităţii în administraţia publică din Marea Britanie şi Germania. Seminarul a avut drept scop implementarera managementului calităţii în administraţia locală din România. Dezbaterile din cadrul seminarului s-au axat pe teme privind: calitatea ca problemă de politică publică privind performanţa din sectorul public, instrumente, tehnici şi cadrul de lucru pentru a spori calitatea serviciilor sectorului public, incluzînd ISO 9001, evaluarea calităţii guvernării în instituţiile şi autorităţile publice. Specialiştii străini au declarat, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă organizată la finalul seminarului, că între România şi celelalte state din vest ale UE sînt diferenţe mari în administraţia publică, dar că acestea pot fi recuperate prin aplicarea unei politici corecte. De asemenea, o concluzie a seminarului se referă la faptul că, la nivelul funcţionarilor publici, este nevoie de mai multă transparenţă şi de oameni bine pregătiţi.



12