MANGALIA - Puncte de informare turistică

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

MANGALIA - Puncte de informare turistică

Administrație 21 Mai 2009 / 00:00 752 accesări

Prin proiectul „Centru de dezvoltare a turismului transfrontalier România - Bulgaria”, finanţat prin Phare CBC 2005 şi cofinanţat de Primăria Mangalia, de ieri, staţiunile din sudul litoralului românesc beneficiază de un număr de 15 infochioşcuri, cu un soft adecvat. Potrivit Primăriei Mangalia, cu ajutorul acestor infochioşcuri, turiştii şi persoanele interesate vor putea accesa informaţiile turistice relevante despre sudul litoralului: unităţi de cazare şi alimentaţie publică, puncte de atracţie turistică, informaţii utile (bancomate, oficii poştale, farmacii, schimb valutar), modalităţi de transport, cluburi şi alte modalităţi de agrement. Aparatele sînt conectate la internet şi se acţionează digital, utilizarea lor fiind foarte simplă. Informaţiile sînt structurate pe staţiuni şi alte zone de interes şi pe capitole de utilităţi: evenimente, staţiuni, hoteluri şi restaurante, distracţie şi relaxare, modalităţi de transport şi informaţii utile, iar cei care le vor utiliza pot accesa informaţiile în limba română şi în limba engleză. Printre obiectivele turistice care sînt descrise pe ecran apar şi staţiunile de pe litoralul bulgăresc Balchik şi Albena. De asemenea, aparatele au şi opţiunea „Sugestii şi sesizări”, pe care o pot accesa atît turiştii, cît şi agenţii economici din zonă, pentru contactarea echipei de administrare a bazei de date din Primăria Mangalia. Locurile unde sînt instalate infochioşcurile au fost selectate după mai multe criterii, precum poziţia, fluxul de turişti, calitatea serviciilor oferite de unitatea turistică respectivă, importanţa turistică a obiectivului respectiv şi altele. Primarul Claudiu Tusac consideră că aceste puncte de informare sînt utile unui turism de calitate: „Orice turist trebuie să aibă cît mai la îndemînă informaţiile de bază privind locul pe care-l vizitează sau pe care l-a ales pentru a-şi petrece concediul. Panourile, pliantele, afişele şi informaţiile oferite de la recepţii trebuie secondate de această modalitate comodă şi modernă de informare precum infochioşcurile. Un turist bine informat îşi va putea anima vacanţa, va beneficia de un sejur plăcut şi va rămîne cu multe amintiri de la diversele evenimente din sudul litoralului la care a participat sau de la obiectivele turistice pe care le-a vizitat”, a spus Tusac.



12