În prag de primăvară, casa Artmark a înregistrat un succes previzibil, de altfel, cu licitația de artă plastică organizată timp de două seri la Athenee Palace Hilton din Capitală. Licitația de Mărțișor, derulată atât marți, cât și joi seară, s-a încheiat cu vânzări totale de aproape 300.000 de euro, dovedind că tradițiile de primăvară, cât și arta plastică autohtonă nu au lăsat indiferenți cumpărătorii.
Cu un total de aproape 300.000 euro, cu o rată medie de adjudecare de aproximativ 85%, cu 291 de palete de licitare, cele două seri ale licitaţiei de Mărţişor s-au dovedit a fi mult aşteptate de iubitorii de poveşti şi obiecte de artă cu istorie. Licitaţia de Mărţişor a fost organizată pentru al şaselea an consecutiv de casa Artmark.
Ambele părţi ale licitaţiei s-au remarcat prin adjudecarea la valori consistent mai mari faţă de preţul de pornire, atât la o parte din picturile de mici dimensiuni, cât şi, în mod special, la bijuterii.
Vedetele secţiunilor de pictură au fost Sabin Bălaşa, cu „Amurg", adjudecată cu 3.750 de euro, Ludovic Basarab, cu „Scrisoare pentru fiul meu" (2.500 de euro), Nicolae Tonitza, cu „Fetiţă cu broboadă galbenă" (12.000 euro), Alexandru Ciucurencu, cu „Peisaj din Tulcea" (8.000 de euro), Theodor Pallady, cu „Coastă în Bretania" (8.000 de euro), şi Nicolae Grigorescu, cu „Convoi de care" (24.000 de euro).
În cadrul licitaţiei de Mărţişor şi-a găsit cumpărător şi o colecţie de 82 de sticle de vin, care a fost vândută pentru 3.000 de euro.
În cadrul licitației, de o atenție aparte s-a bucurat secţiunea de bijuterii, publicul feminin fiind cucerit irevocabil de pietrele preţioase. Cele mai râvnite piese au fost un inel din aur alb cu diamante şi ametist central (1.200 de euro), a cărui valoare a crescut de mai bine de patru ori, o brăţară extravagantă din aur, decorată cu diverse pietre preţioase (4.500 de euro), un set format din colier şi brăţară adjudecat pentru 1.200 de euro (triplul preţului de pornire) şi un ceas Girard-Perregaux (1.400 de euro).