Trăim într-o societate bazată pe cunoaştere, în care internetul este sursa noastră principală de documentare. Specialiștii în resurse umane spun că, paradoxal, în ultimul timp a devenit din ce în ce mai greu pentru o companie să găsească angajatul dorit şi abilităţile pe care el trebuie să le aibă pentru un anumit post. Tocmai de aceea, ei au început să se adapteze trendului mondial, iar criteriile de recrutare au devenit din ce în ce mai complexe şi diversificate. Angajatorii se uită cu atenție la nivelul de studii al candidaților, la experienţa profesională, dar chiar și la cum îşi promovează ei viaţa personală pe Facebook, astfel încât să nu aducă prejudicii de imagine viitorului angajator, potrivit Geo Ivanov, CEO în cadrul Evolution HCC, companie de resurse umane cu peste 1.000 de clienţi în ţară şi în străinătate. Tocmai de aceea, dacă aveți fotografii făcute la petreceri, în ipostaze compromițătoare, ar fi bine să nu le postați pe Facebook. ”Am observat, de asemenea, şi o preocupare din ce în ce mai mare a angajatorilor români pentru LinkedIn, ca o unealtă foarte eficientă de recrutare, la ora actuală reţeaua fiind preferată de peste 1.700.000 de profesionişti, dintre care jumătate sunt manageri sau senior partners”, a precizat el. Evolution HCC organizează, pe 4 și 5 iunie, la Hotel Ibis din Constanţa, Training-ul Premium de Recrutare, Motivare şi Evaluare Personal, menit să prezinte mediului de afaceri paşii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a atrage şi a recruta angajaţi valoroşi şi cele mai noi tehnici pentru motivarea şi evaluarea obiectivă a angajaţilor. Programul educaţional se adresează angajaţilor din departamente de resurse umane, managerilor, cât şi persoanelor fizice dornice să îşi deschidă afaceri pe cont propriu şi care au nevoie de o direcţie pentru a-şi construi o reţea de lucru eficientă.