La Teatrul Naţional de Operă şi Balet „Oleg Danovski“, seara de duminică a fost dedicată dansului pe poante. Compania de Balet a instituţiei teatrale le-a oferit spectatorilor de toate vîrstele un titlu special: baletul-comedie „Max şi Moritz“, de Wilhelm Busch, avînd la bază libretul şi colajul muzical al lui Edmund Gleede. Spectacolul a fost pus în scenă de către Igor Kosak şi Csaba Kvasz, din Germania.
Muzica lui Gioacchino Rossini, deosebit de antrenantă, a creat atmosfera necesară prezentării năzbîtiilor celor doi protagonişti: Max şi Moritz. Publicul a apreciat prestaţia celor doi interpreţi ai şcolarilor năzdrăvani, puşi pe şotii: Mircea Crăciun - Max şi Adrian Mihaiu - Moritz, nume deja cunoscute pe scena constănţeană, ale căror evoluţii spectaculoase se bucură, de fiecare dată, de aprecierea publicului. Interacţiunea pe care aceştia au avut-o cu publicul, dar şi năzdrăvăniile săvîrşite au fost apreciate în mod deosebit de către micii spectatori prezenţi în sala teatrului „Oleg Danovski“.
Evoluţia dinamică a balerinilor constănţeni - cu momente acrobatice - care au executat mişcări complexe, dar şi-au pus în valoare şi talentul actoricesc, a fost deosebit de apreciată de către public. Fiecare dintre personajele interpretate de către artiştii Companiei de Balet au reuşit şi duminică seară să aducă veselia în rîndurile spectatorilor de toate vîrstele. Din distribuţia piesei au făcut parte, alături de cei doi solişti, Mircea Crăciun şi Adrian Mihaiu: Constantin Dragomir (Văduva Bolte), Irina Ganea Mihaiu (Spitz), Amalia Mîndruţiu (frau Bock), Dan Dumbravă (croitorul Bock), Ştefan Răuţ (unchiul Fritz), Gelu Rapă (brutarul), Francisc Strnad (ţăranul Mecke), Oana Dincă, Delia Luca, Andreea Tuchiluş (lebede), Lena Cojocaru, Angelica Ceară, Consuela Ciont (găini), Cecilia Ursul, Liliana Tăbuş, Ayla Costea, Mariana Moroşan (raţe) şi Antonio Gheorghiu (profesorul). Coregrafia spectacolului „Max şi Moritz“ îi aparţine germanului Peter Markus. Scenografia poartă semnătura lui Dorin Gall din Germania, asistentă de coregrafie fiind Monica Cherecheş. „Max şi Moritz“ reprezintă povestea a doi şcolari puşi pe şotii, care se amuză pe seama tuturor, începînd de la mătuşa lor văduvă, continuînd cu croitorul, profesorul de la şcoală, brutarul şi alţii.
La finalul acestei săptămîni, Compania de Balet a Teatrului „Oleg Danovski“ prezintă publicului constănţean spectacolul „Frumoasa din pădurea adormită“. Povestea clasică a lui Ceaikovski, în coregrafia lui Marius Petipa şi Călin Hanţiu, îi are în prim plan pe Irina Ganea Mihaiu, în rolul prinţesei Aurora, şi pe Ovidiu Matei Iancu, prim-solist la Opera Naţională din Bucureşti, în rolul prinţului Desiree, alături de Eliza Maxim (Zîna Liliac) şi Amalia Mîndruţiu (Zîna Carabosse. Din distribuţia spectacolului care va avea loc sîmbătă, de la 19.00, mai fac parte: Aliss Tarcea şi Adrian Mihaiu în pas de deux „Pasărea albastră“, Cecilia Ursul, Anca Strnad, Liliana Tăbuş, Oana Dincă şi Ana Maria Badea, alături de Ansamblul de Balet al Teatrului „Oleg Danovski“.