McDonald’s a investit 300.000 de euro în digitalizarea restaurantului din Constanța, de lângă Delfinariu

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

McDonald’s a investit 300.000 de euro în digitalizarea restaurantului din Constanța, de lângă Delfinariu

Eveniment 17 Noiembrie 2020 / 12:59 1398 accesări

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s, continuă investiția în digitalizarea restaurantelor sale. Cel mai recent proiect încheiat este restaurantul Constanța Delfinariu care are acum un interior nou și integrează sistemul digital McDonald’s. Investiția de 300.000 de euro a presupus modernizarea bucătăriei și introducerea de noi facilități de comandă, mai rapide și mai simple.

Cu un design modern, restaurantul este dotat cu 10 kioskuri de comandă care le permit clienților să își personalizeze produsele preferate rapid și ușor, să plătească contactless cu cardul bancar și, să scaneze ofertele disponibile în aplicația de mobil. Fiecare produs este pregătit după ce clientul face comanda la kiosk, iar aceasta este înregistrată în sistem. Comanda confirmată ajunge apoi pe ecranele din bucătărie și este pregătită pe loc, conform standardelor McDonald’s.

„Continuăm să răspundem dorințelor și nevoilor clienților noștri cu noi facilități care îmbunătățesc experiența în restaurantele noastre, de aceea investiția în digitalizare rămâne una dintre principalele direcții de dezvoltare pentru noi. Ne bucurăm să aducem și în restaurantul McDonald’s Delfinariu cea mai nouă tehnologie care le oferă clienților o servire la cele mai înalte standarde și o interacțiune mai rapidă și mai ușoară”, a declarat Paul Drăgan, Director General Premier Restaurants România. „De asemenea, încurajăm clienții să își descarce gratuit aplicația noastră de mobil și să se alăture celor 1,5 milioane de utilizatori din țară care beneficiază de oferte speciale la produsele lor preferate.”

În plus față de kiosk-urile de comandă, restaurantul Constanța Delfinariu dispune de ecrane digitale pentru afișarea meniului și a informațiilor despre produse. De asemenea, restaurantul are și o zonă dedicată pentru preluarea comenzilor făcute prin serviciul McDelivery. Mai mult, atunci când clienții se vor putea bucura de produsele lor preferate și în interiorul restaurantelor, aceștia vor avea la dispoziție și serviciul de comandă la masă, un alt beneficiu posibil datorită noului sistem digital.

Restaurantul este realizat în conformitate cu toate măsurile angajamentului pentru Siguranță+, necesare în această perioadă: angajații sunt dotați cu mănuși și măști, toate suprafețele sunt dezinfectate frecvent, clienții au acces la soluții dezinfectante, sunt încurajați să plătească cu cardul și să respecte măsurile de distanțare fizică.

Până la finalul acestui an, 52 de restaurante McDonald’s vor avea integrat sistemul digital.

Taguri articol


12