"Meciurile atractive au atras sponsori pentru premieri speciale"

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Volei pe plajă / Campionatul Naţional rezervat junioarelor şi juniorilor

"Meciurile atractive au atras sponsori pentru premieri speciale"

Sport 25 Iulie 2006 / 00:00 908 accesări

- a declarat Serhan Cadîr, preşedintele Comisiei Naţionale de volei pe plajă

Desfăşurat săptămîna trecută la arena special amenajată pe plaja din faţa Hotelului "Flora" din Mamaia, Campionatul Naţional de volei pe plajă rezervat junioarelor şi juniorilor a oferit iubitorilor acestui sport partide spectaculoase, care au demonstrat că şi sportivii români vor să se apropie de nivelul întrecerilor din turneele internaţionale.

"A fost o competiţie care, într-adevăr, a ajuns la nivelul seniorilor, cel puţin la masculin. Au fost echipe de valoare şi la nivelul cadeţilor. Totuşi, la feminin, se remarcă o scădere a nivelului la cadete. Este anul în care are loc schimbul de generaţii. Juniorii care fac pasul spre seniori au oferit partide spectaculoase, atrăgînd spectatorii în tribunele arenei amenajate pe terenul pus la dispoziţie, cu amabilitate, de firma C&D Impex. Participarea a fost numeroasă, s-au disputat 140 de meciuri atractive, care au atras sponsorii pentru premieri speciale. În total, valoarea totală a premiilor a depăşit suma de 3.000 de euro, în obiecte", a declarat Serhan Cadîr, preşedintele Comisiei Naţionale de volei pe plajă.

La festivitatea de premiere, la care au participat şi Adriana Strutinsky, vicepreşedintele Comisiei Naţionale de volei pe plajă, şi Viorel Manole, secretarul general al federaţiei Române de Volei, echipele clasate pe poziţiile 1-8 au intrat în posesia premiilor în obiecte oferite de sponsorii Aqua Magic, Idea Contrast (reprezentant firma de echipament sportiv Nike), Vodafone şi Star Foods. Cel mai interesant premiu, în valoare de 1 milion de lei vechi, a fost oferit, de către un spectator care a vrut să-şi păstreze anonimatul, fraţilor gemeni Andrei şi Traian Grădinaru (Transilvania Oradea), locul al III-lea în întrecerea juniorilor, pentru modul în care joacă şi se manifestă în teren. CVM Tomis a premiat echipele clasate pe primele două poziţii la juniori, CVM Tomis CSS 1 (Cristian Brînză şi Alexandru Mitrănescu) şi CVM Tomis (Ştefan Romanescu şi Sebastian Palfi), cu cîte 4, respectiv 1 milion de lei vechi. În plus, toţi participanţii beneficiază de intrare gratuită timp de două zile la parcul de distracţii "Aqua Magic".

CN de volei pe plajă rezervat junioarelor şi juniorilor a fost organizat de SC Telegraf Advertising, Comisia Naţională de Volei pe plajă din cadrul Federaţiei Române de Volei, Aqua Magic şi DSJ Constanţa. Sponsorii competiţiei: Pepsi Cola, SC Polaris M Holding SRL, Icar Tours, SC Loga SRL, SC Ghiural Distribution, SC Imobiliara Arcada Euro, Terasa New West, CG & GC Toshiba, Clif SA, SC Casa Blanca Intermed, Agenţia Imobiliară Super Atractiv, Agrostar, Oil Simex şi Ansamblul Rezidenţial "Del Sole". Cotidianul Telegraf şi TV Neptun au fost partenerii media ai turneului.

Începînd de joi, tot la arena special amenajată pe plaja din faţa Hotelului "Flora" din Mamaia, se vor disputa întrecerile din cadrul Campionatului Naţional de volei pe plajă rezervat senioarelor şi seniorilor, competiţie care va oferi noi premii surpriză, atît în bani, cît şi în obiecte.



12