Vânzările Mercedes-Benz în SUA au crescut cu 11% în luna ianuarie, Daimler reuşind un început mai bun de an decât rivalul BMW, cele două grupuri germane continuând să-şi dispute piaţa americană a automobilelor de lux la doi ani după ce au detronat Lexus. Mercedes a anunţat că a vândut în luna ianuarie peste 22.500 de automobile în SUA, în urcare cu 11%, în timp ce vânzările BMW au avansat cu numai 0,7%, la 16.513 unităţi. Lexus, divizie a Toyota, a înregistrat un avans de 32%, la 16.211 livrări.
Deşi Mercedes-Benz conducea după primele 11 luni, BMW a reuşit anul trecut să se menţină ca lider pe piaţa automobilelor de lux din SUA, cu o creştere puternică în luna decembrie. Lexus a fost cea mai populară marcă auto de lux din SUA, timp de 11 ani, însă cutremurul devastator din martie 2011 din Japonia a afectat producţia grupului Toyota, permiţând concurenţilor germani să preia conducerea. Cea mai bine vândută marcă americană de lux este Cadillac, care s-a plasat pe locul al patrulea în ianuarie, cu 13.116 automobile vândute, în urcare cu 47%. Audi a înregistrat o creştere de 7,5%, la 10.056 unităţi. Per total, Toyota şi Ford au fost lideri de piaţă în luna ianuarie, cu creşteri de 27%, respectiv 22%. Locurile trei şi patru au revenit General Motors şi Chrysler. Vânzările totale de autovehicule uşoare din SUA au crescut cu 14% în ianuarie.
Daimler a mai făcut o opţiune serioasă pentru a se păstra lider pe piaţa mondială. A achiziţionat 12% din pachetul de acţiuni al producătorului BAIC Motor, o unitate care produce autoturisme din cadrul China\'s Beijing Automotive Group. Pachetul de 12% din acţiuni le rezervă celor de la Daimler două locuri în consiliul director al companiei. Totodată, achiziţia creşte contribuţia BAIC în producţia joint venture Beijing Benz Automotive Company (BBAC) la 51% şi creşte tot la 51% cota obţinută din vânzări ale companiei distribuitoare joint venture Beijing Mercedes-Benz Sales Service.