Metro, folosit într-o falsă campanie cu premii

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Metro, folosit într-o falsă campanie cu premii

Justiție 19 Iunie 2009 / 00:00 580 accesări

Numele Metro Cash&Carry România este folosit într-o falsă campanie cu premii prin SMS, a anunţat, ieri, compania de retail, recomandînd consumatorilor să nu furnizeze informaţii personale şi să contacteze autorităţile competente pentru reclamarea fraudei. „Metro Cash & Carry România nu are nici o legătură cu aşa-zisul concurs sau cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele Metro este folosit fără acordul nostru. În ceea ce îi priveşte pe clienţi, le recomandăm să nu dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informaţii personale, precum şi să contacteze autorităţile competente pentru a primi informaţiile necesare pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor personale”, au declarat reprezentanţii companiei. Mai mulţi utilizatori de telefonie mobilă au primit mesaje prin SMS prin care erau anunţaţi că au cîştigat un premiu în valoare de 3.000 euro şi un telefon mobil, solicitîndu-le ulterior apelarea unui anumit număr de telefon pentru a intra în posesia premiului. Reprezentanţii companiei avertizează că informaţiile furnizate de către persoanele care au primit astfel de mesaje conţin indicii importante pentru identificarea infractorului. Totodată, Metro precizează că va colabora cu autorităţile competente pentru descoperirea şi pedepsirea infractorului, în cazul în care numele companiei este folosit abuziv.

Taguri articol


12