Microbuze noi destinate transportului şcolar pentru 12 localităţi constănţene

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Microbuze noi destinate transportului şcolar pentru 12 localităţi constănţene

Social 22 Decembrie 2006 / 00:00 2680 accesări

Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Constanţa a intrat, ieri, în posesia celor 12 microbuze Fiat Ducato cu capacitate de 16 locuri, destinate transportului şcolar, pe raza judeţului. Beneficiari sînt primăriile localităţilor Siliştea, Movila Verde, Saraiu, Istria, Mereni, Dumbrăveni, Grădina, Ciocîrlia, Peştera, Dobromir, Mircea Vodă şi Bărăganu. „Peste 500 de copii vor beneficia de aceste mijloace de transport, iar cu sprijinul Fundaţiei RTC Holding, şapte din cele 12 microbuze au venit încărcate cu opt tone de rechizite, în valoare de peste un miliard de lei vechi. Materialele vor fi distribuite pentru copiii din cele 12 localităţi, care vor utiliza noile microbuze, precum şi pentru elevii din alte zone defavorizate”, a declarat inspectorul şcolar general al ISJ, Narciz Amza. Pentru a prelua mijloacele de transport, au sosit la sediul inspectoratului, primarii localităţilor beneficiare, care au discutat cu inspectorul general probleme legate de descentralizarea sistemului de învăţămînt şi necesitatea unor investiţii pentru îmbunătăţirea condiţiilor în care studiază copiii. Primarul din Independenţa, Cristea Gîscan, a declarat că el intenţionează să stimuleze cadrele didactice, în funcţie de implicarea în procesul educativ. „Eu nu cred că toţi trebuie să primească în mod egal. De aceea, am rugat cadrele didactice de pe raza localităţii noastre, ca în şedinţa Consiliului de Administraţie a şcolii, să stabilească criterii de performanţă şi lista dascălilor care vor să lucreze şi în afara ariei curriculare. Pînă în acest moment, nu am primit materialele solicitate, deşi, repet, sînt dispus să ajut financiar oamenii care muncesc”, a mai spus Cristea Gîscan. La rîndul său, Narciz Amza a declarat că va rezolva şi această problemă, pentru că oamenii sînt diferiţi şi există percepţii diferite asupra problematicii.



12