Săptămîna trecută, Mihai Trăistariu a susţinut două concerte în Malta, iar pe lîngă aceste recitaluri, artistul român s-a bucurat şi de o vacanţă de patru zile. Mihai a beneficiat de zile însorite şi temperaturi de peste 25 de grade, astfel că interpretul a putut face plajă la piscina hotelului unde era cazat, iar la amiază a fost la cumpărături şi a vizitat oraşul. În plus, după ce a participat la cîteva emisiuni de radio şi de televiziune, artistul român a fost contactat de patronul unei firme de bijuterii care şi-a dorit o… colaborare.
Astfel că, Mihai Trăistriu a devenit, oficial, imaginea firmei „Classic Jewells” din Malta, pentru suma de 12.000 de euro. Cîntăreţul se va deplasa la începutul lunii iulie în Valetta, capitala Maltei, unde va participa timp de trei zile la filmarea unui clip publicitar şi la şedinţe foto. Îmbrăcămintea va fi aleasă de stiliştii locali, iar Trăistariu va avea posibilitatea să îşi aleagă din mai multe variante. Videoclipul publicitar va avea 30 de secunde şi va rula atît pe posturile de televiziune malteze, cît şi pe panourile electronice de pe străzi, în timp ce postere uriaşe cu Mihai purtînd inele, brăţări sau lănţişoare vor fi la orice colţ de stradă în Malta.
Trăistariu a primit această propunere încă din luna ianuarie, în urma succesului din Malta, unde a fost desemnat cea mai bună voce masculină în 2006, iar piesa „Tornero”, cea mai bună melodie a anului.
De asemenea, după succesul de la Eurovision, Mihai a mai făcut reclamă şi la o cunoscută firmă de îmbrăcăminte din Grecia, o alta, împreună cu Anna Vissi la Radio „Smash” din Cipru. Totodată, pentru două săptămîni, Mihai a fost şi imaginea unei companii de telefonie mobilă din Grecia, în cadrul promoţiei „Feel The Party”, iar în Suedia, timp de două luni, o bancă a folosit videoclipul piesei „Tornero”drept imaginea băncii lor.
Între timp, noul videoclip la piesa „Dimmi si o no” este finalizat şi va apărea pe canalele muzicale de specialitate în curînd.