Ministrul Turismului vrea să înlocuiască frunza din brandul turistic al României cu o oaie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Ministrul Turismului vrea să înlocuiască frunza din brandul turistic al României cu o oaie

Turism 30 Mai 2017 / 11:32 1553 accesări

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița. Turoperatorii dezaprobă schimbarea brandului, spunând că în turism sunt probleme mult mai importante de rezolvat, și ironizează ideea de a înlocui frunza cu o oaie. Miorița, cred ei, este o legendă tristă, pesimistă, cu trei români care se omoară între ei, iar oaia în sine e percepută ca un animal stupid și supus, transmite profit.ro

Aceste lucruri îi fac pe turoperatori să considere neinspirată asocierea dintre Miorița și turismul românesc.

La Consiliul Consultativ de săptămâna trecută, reprezentanții mediului de afaceri n-au știut, inițial, dacă ministrul glumește sau vorbește serios atunci când le-a spus că vrea să reconstruiască brandul turistic în jurul legendei Miorița. Ei și-au dat seama că nu e glumă atunci când ministrul le-a prezentat ca exemplu, pe un ton serios, Spania, care își asociază imaginea cu un taur, Franța, cu cocoșul galic, și le-a vorbit și despre vacă, care se regăsește și ea în brandul unor țări. În acest context, ministrul le-a explicat că Miorița ar reprezenta mai bine decât frunza imaginea turismului românesc.

Taguri articol


12