Miranda Kerr, gheișă pentru ediția aniversară a revistei de modă ”Vogue Japan”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Miranda Kerr, gheișă pentru ediția aniversară a revistei de modă ”Vogue Japan”

Monden 23 Septembrie 2014 / 00:00 1202 accesări

Top-modelul australian Miranda Kerr s-a îmbrăcat în gheișă și a pozat pentru fotograful Mario Testino, pentru a apărea pe coperta din luna noiembrie a revistei ”Vogue Japan” și a marca astfel a 15-a sa aniversare. Pe copertă, Miranda Kerr afișează un look oriental, cu părul strâns într-un coc voluminos, în stilul gheișelor japoneze, și este îmbrăcată într-un kimono croit din pene scurte, de culoare lila și oranj. Revista cuprinde, în paginile interioare, un pictorial în care fotomodelul australian este îmbrăcat în stil samurai sau în stilul personajelor de benzi desenate Manga. Sub titlul ”Gheișă, Samurai, Manga”, cele trei elemente-cheie ale culturii japoneze, fotograful preferat al prințesei Diana și al familiei regale a imortalizat-o în diferite ipostaze pe cea care a făcut parte din grupul ”îngerilor” casei Victoria's Secret pentru ediția japoneză a ”Vogue”, una din revistele de modă cele mai influente din lume.

Mario Testino, care a vizitat de multe ori Japonia din anii '80 încoace, simte că are ”o relație spirituală profundă cu această țară”, se arată într-o notă citată de editorii ”Vogue”. Miranda Kerr este, de asemenea, foarte legată de Japonia, unde a fost protagonista mai multor campanii publicitare pentru Lipton Iced, Reebok și chiar o marcă de detergent pentru mașini de spălat.

Top-modelul australian, care este noua imagine a mărcii H&M și a devenit, anul trecut, ambasadoarea firmei austriece Swarovski, își îmbină activitatea de manechin cu alte afaceri. Fosta soție a lui Orlando Bloom și-a lansat propriul serviciu de porțelan pentru ceai, în colaborare cu firma engleză Royal Albert, are un parfum pentru Escada și propria linie de produse organice pentru îngrijirea pielii, Kora Organics.

Taguri articol


12