Moda iese la atac, la Tinimtex

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Moda iese la atac, la Tinimtex

Eveniment 16 Mai 2013 / 00:00 782 accesări

De la o ediţie la alta a târgurilor de îmbrăcăminte şi încălţăminte, expozanţii îşi diversifică metodele de promovare a produselor. Desigur, în cazul Tinimtex, contractările primează, textiliştii încercând să vândă en gros către comercianţi; asta nu înseamnă însă că vizitatorul obişnuit este ignorat. Ba din contră. La ediţia curentă, care se desfăşoară între 15 şi 19 mai la Pavilionul Expoziţional şi centrul de afaceri EuroLitoral din staţiunea Mamaia, cei peste 200 de expozanţi îi îndeamnă pe potenţialii clienţi prin metode care mai de care mai inedite. Evident, pancartele „Ofertă şoc!”, „Reduceri masive” sau „Cumpără un tricou şi ai reducere 50% la al doilea!” sunt cele mai folosite metode de marketing. Alţi întreprinzători, printre care şi „ambasadorul” Tinimtex, vedeta TV Dana Săvuică (care a venit la Constanţa cu propria linie de haine şi accesorii), aleg dialogul direct cu clienţii. Ieri după-amiază, în mai toate standurile târgului se găseau vizitatori care îi descoseau pe textilişti, întrebându-i despre preţuri şi materiale folosite. Suprafaţa totală de expunere este de 5.500 metri pătraţi, în cele două locaţii menţionate mai sus - Pavilionul Expoziţional (îmbrăcăminte adulţi, lenjerie, accesorii, home-deco) şi centrul de afaceri EuroLitoral (îmbrăcăminte, accesorii, încălţăminte, haine din piele şi blană). Târgul poate fi vizitat zilnic, între 10:00 şi 20:00, excepţie făcând ultima zi, când programul se încheie la 16:00.



12