Cu trenuri în care ba îngheți de frig, ba mori de cald, unde mizeria este stăpână peste tot, iar întârzierile pe distanțe scurte (!) însumează zeci de minute, CFR SA vrea să modernizeze trecerile la nivel de cale ferată! Și asta pe bani serioși, din care probabil s-ar putea cumpăra o garnitură întreagă de tren nou-nouț. Așadar, conducerea CFR și-a propus să modernizeze 71 de treceri la nivel cu calea ferată, pentru care a prevăzut 22,771 milioane de lei, iar în 2018 intenționează să mai aloce încă 40 de milioane de lei pentru lucrări similare, a declarat, ieri, directorul de Exploatare al companiei, Viorel Scurtu, la audierile din Comisia pentru transporturi din Camera Deputaților. Răspunzând unor comentarii ale unor deputați care au fost de părere că suma de circa 80.000 de euro alocată pentru modernizarea unei treceri la nivel este mult prea mare, reprezentantul companiei care administrează infrastructura feroviară a admis că aceste costuri se apropie de 100.000 de euro și a dat asigurări că „nu se îmbogățește nimeni exagerat“ (?!) dintre cei care execută lucrările, iar CFR SA nu risipește banii. Adică, nu se îmbogățește exagerat, dar un surplus în buzunarul cuiva tot este. Iar așa-zisa modernizare înseamnă nici mai mult, nici mai puțin decât bariere cu semnalizare luminoasă acustică, bariere automate sau mecanice, ba chiar și personal specializat. Deci care este marea modernizare și de ce costă atât de mult?!