Noi reclamaţii inedite au sosit pe adresa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa. Una dintre acestea anunţă că un mort este pus la plata telefonului fix, deşi familia a anunţat că proprietarul a trecut în nefiinţă, motiv pentru care s-a şi solicitat desfiinţarea postului telefonic, respectiv rezilierea contractului. Din reclamaţie reiese că mortul este pus la plată nu pe vechiul contract, ci pe unul nou, care a fost chiar actualizat cu noile prevederi contractuale, cu noile tarife. Potrivit comisarului şef al CJPC Constanţa, Dionisie Culeţu, echipele de control au trecut deja la verificarea celor reclamate şi la luarea măsurilor ce se impun întrucât, aşa cum reiese din reclamaţie, se poate vorbi despre o încălcare gravă a legii. O altă reclamaţie aparţine unei femei din Murfatlar care reclamă faptul că în punga de mălai pe care a cumpărat-o a găsit un... şoarece. Femeia a observat ceva în pungă, aşa că a vărsat întregul conţinut pentru a vedea exact ce este. „Pare a fi un şoarece”, spune femeia. Imediat, ea a întocmit o reclamaţie către CJPC. „Vom analiza atent reclamaţia consumatorului şi vom vedea exact ce s-a întâmplat. Vom merge la operatorul economic să vedem de unde a luat marfa”, a spus Dionisie Culeţu. Pe lista reclamaţiilor înaintate CJPC s-au aflat, în aceste zile, un supermarket din Constanţa, nemulţumirile unor clienţi făcând referire la unele fructe aflate la comercializare deşi erau „stricate”, dar şi o sală de fitness, reclamaţiile fiind legate de unele clauze abuzive din contracte. Ambele unităţi au fost sancţionate de CJPC, în cazul sălii de sport existând şi o acţiune în instanţă, potrivit comisarului şef Dionisie Culeţu.