Nava „MSC Geneva” a fost botezat de o femeie. Naşă a fost Katja Zaumseil, vicepreşedintele băncii care a asigurat finanţare vasului. „MSC Geneva” este cel mai mare portcontainer construit vreodată în România, beneficiarul fiind firma germană NSB, care va folosi acest vapor, ca şi pe celelalte 12 care vor urma, pentru a tranzita oceanele întregii lumi. Potrivit vicepreşedintelui DMHI, Eugen Pricopie, un vas de asemenea dimensiuni nu s-a mai construit niciodată pînă acum în şantierele navale din zona Mării Neagre. Specialiştii spun că nava este de tip „Panamax” şi poate transporta 4.860 de containere de 20 de picioare (aprox. 6,5 metri). Lungimea vasului este de 275 de metri, iar viteza maximă pe care o poate dezvolta este de 24 de noduri. Portcontainerul dispune de cele mai noi sisteme de navigaţie, punţile sînt numerotate de la A la G, iar deasupra lor se află puntea de comandă. Totul este automatizat, pentru ca încărcarea şi descărcarea containerelelor să se facă în cele mai sigure condiţii. Contractul privind construcţia vaporului gigant a fost semnat în data de 30 martie 2004, client fiind compania germană GEBAB. Deşi construcţia navei ar fi trebuit să dureze 16 luni, ea a fost gata cu aproape două luni mai devreme. Costrucţia navei „MSC Geneva” a implicat costuri de 68 milioane dolari. Eugen Pricopie a declarat că DMHI are contracte semnate pînă la jumătatea anului 2009, dată la care alte 11 nave portcontainer vor fi lansate la apă.