Abandonat în Siria în zonă de război, un navigator constănţean cere ajutorul autorităţilor române pentru a fi repatriat. În strigătul său disperat de ajutor, marinarul Nicolae Epuran, electrician bord pe nava Sunny Maria, spune că viața îi este pusă în pericol, iar condițiile de la bordul navei sunt greu de descris, neavând suficientă hrană. Liderul Sindicatului Liber al Navigatorilor spune că situaţia marinarului constănţean a fost adusă la cunoştinţa Ministerului de Externe şi a Autorităţii Navale Române.
Un navigator constănțean, Nicolae Epuran, se află într-o situație critică. El a apelat la autorități deoarece nu și-a primit salariul din februarie, până la terminarea contractului pe data de 4 iunie, nava pe care este îmbarcat aflându-se în portul sirian Lattakia. Situația din zonă este nesigură din punctul de vedere al conflictelor armate, iar marinarul, electrician pe nava Sunny Maria, se teme pentru viața sa. Totodată, condițiile de muncă și viață de la navă nu sunt în conformitate cu normele și prevederile Convenției Maritime - MLC 2006. ”Vă rog să procedați la executarea garanției de asigurare a firmei pentru plata salariilor neplătite de armator și repatrierea mea de urgență. La bord condițiile sunt foarte dificile, mâncarea insuficientă. Pericolul de îmbolnăvire este iminent. Nava este în zonă de război și viața mea este pusă în pericol”, spune navigatorul român într-un mesaj trimis către SLN. Nicolae Epuran spune că din noiembrie 2015 este îmbarcat pe nava aflată sub pavilion Palau, prin firma de crewing Navig Consulting TDI. El mai precizează că nava se află în zonă de război din 13 februarie, dată de la care consideră că drepturile sale salariale trebuie să fie compensate cu un spor de 100%, așa cum prevede convenția MLC 2006 și legislația pavilionului. Potrivit reprezentantului Federației Internaționale a Transportatorilor - ITF în România, Adrian Mihălcioiu, bărbatul nu este membru al Sindicatului Liber al Navigatorilor (SLN)/ITF. Liderul Sindicatului Liber al Navigatorilor spune că situaţia marinarului constănţean a fost adusă la cunoştinţa Ministerului de Externe şi a Autorităţii Navale Române.