Primăria oraşului Năvodari a început, la mijlocul lunii trecute, procedura de identificare şi inventariere a automobilelor părăsite de proprietari pe domeniul public al localităţii. Potrivit afirmaţiilor directorului executiv al Administraţiei Domeniului Public şi Privat din cadrul Primăriei Năvodari, Paul Botaş, în urma acţiunilor demarate de administraţia locală au fost inventariate 45 de autovehicule abandonate, iar apoi, împreună cu reprezentanţi ai Poliţiei Rutiere din localitate, s-a trecut la identificarea proprietarilor. “Am trimis somaţii la domiciliul tuturor proprietarilor care şi-au abandonat autovehiculele pe domeniul public, dar am lăsat cîte un exemplar şi pe parbrizul maşinilor, sperînd ca, în termen de 30 de zile, proprietarii să răspundă apelului făcut de noi. Există maşini care stau în parcări sau pe marginea drumului de peste doi sau trei ani“, a declarat Botaş. El a mai spus că unii năvodăreni au răspuns apelului făcut de Primărie şi au ridicat rablele de pe străzi sau din parcări. Avînd în vedere că somaţiile au fost trimise la începutul acestei luni, proprietarii mai au termen pînă la sfîrşitul lunii să îşi ridice maşinile de pe domeniul public. După expirarea termenului, inspectori din cadrul Corpului de Control al Primăriei împreună cu reprezentanţi ai Poliţiei Comunitare vor recurge la ridicarea autovehiculelor abandonate de pe domeniul public, care vor fi transportate într-un depozit al SC TSP Ecoterm. “Unele dintre autovehicule erau abandonate pe marginea drumului şi îngreunau circulaţia, iar altele iroseau locurile de parcare din oraş, în condiţiile în care lipsa acestora este o problemă pentru noi“, a mai spus Botaş. După depozitare, administraţia locală va mai acorda un termen de 30 de zile proprietarilor, timp în care aceştia vor putea să îşi ridice rablele, evident, după ce vor suporta contravaloarea cheltuielor de ridicare, transport şi depozitare a acestora.