Miercuri, Comisarii de la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Constanța au ajuns în stațiunea Eforie Nord, unde au găsit o mizerie de nedescris. Mai multe localuri au fost controlate și au fost găsite o droaie de nereguli, care puneau în pericol sănătatea consumatorilor.
Directorul general al ANPC, Paul Anghel, spune că bunurile şi serviciile de pe litoral sunt conforme ”într-o proporţie foarte mare”, dar că mai există şi operatori economici care se comportă incorect cu consumatorii. Totodată, el i-a sfătuit pe turişti să nu mai ia mâncare pe plajă pentru că aceasta se poate altera şi îi poate îmbolnăvi, recomandându-le celor care fac toxiinfecţii alimentare să sesizeze autorităţile şi să meargă la spital. Paul Anghel a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, susţinută la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, că în cadrul “Comandamentului Litoral 2017” vor fi detaşaţi, începând cu 1 iulie, comisari din ţară, urmând să fie aduşi câte trei-patru în Mamaia, Neptun şi Costineşti, iar numărul lor ar putea creşte în funcţie de problemele apărute. “Începând cu 1 iulie, vor fi detaşaţi în cele trei locaţii deja cunoscute: Mamaia, Neptun şi Costineşti comisari din ţară care să asigure bunul mers. O să fie pe fiecare locaţie trei-patru în funcţie de perioadă, iar în funcţie de problemele care apar, am putea să suplimentăm cu mai mulţi comisari”, a afirmat Paul Anghel.
El a mai spus că până în prezent au fost înregistrate 15 sesizări privind diverse probleme întâlnite pe litoral, cele mai multe vizând structurile de alimentaţie publică şi pe cele de cazare.