Începînd din această lună, Enel Energie introduce un nou sistem de facturare pentru consumatorii casnici din zona urbană şi rurală, Serviciul Telecitire. Prin intermediul acestei facilităţi, consumatorii vor beneficia de flexibilitate în alegerea modalităţii de facturare reducînd, în acelaşi timp, timpul petrecut în casierii. Prin intermediul noului sistem, consumul de energie va fi facturat o dată la două luni, iar facturile vor fi trimise la domiciliul clienţilor în plicuri sigilate. Facturile vor fi calculate pe baza comunicării indexului contorului sau pe baza unor cantităţi estimate de energie electrică. Clienţii vor fi cei care vor alege sistemul de facturare preferat, putînd oricînd să treacă de la o variantă la alta, fără o informare prealabilă a furnizorului. Cei care optează pentru comunicarea indexului, au la dispoziţie serviciul Telecitire. Serviciul este complet gratuit, uşor de folosit şi este pus la dispoziţia clienţilor, 24 de ore pe zi. Procedura în trei paşi este foarte simplă: accesaţi numărul Telverde Telecitire - 0800 07 08 09, din reţelele de telefonie fixă sau mobilă; formaţi codul de client Eneltel (care este specificat pe factură); introduceţi indexul contorului. Citirea trebuie comunicată într-o perioadă de timp specifică de zece zile, alocată fiecărui client, care se regăseşte precizată în factură. Clienţii care optează pentru primirea facturilor pe baza consumului estimat şi aceia care nu reuşesc să comunice indexul în intervalul de timp alocat, din diverse motive, primesc, la domiciliu, o factură calculată pe baza consumului din anul anterior. Cele două modalităţi de calcul al facturii sînt complementare, astfel încît şi după emiterea unei facturi pe consum estimat, clientul poate reveni la modalitatea de facturare pe index. „Prin introducerea de noi facilităţi privind facturarea şi modalităţile de plată, dorim să facem un pas înainte în asigurarea unor servicii de calitate pentru clienţii noştri. Aceste noi facilităţi se vor dovedi mai flexibile şi uşor de folosit. Sper ca toţi consumatorii casnici ai Enel să profite de această oportunitate, beneficiind astfel de toate noile serviciile oferite de noi”, a declarat Mario Coni, Director General al Enel Energie. În plus, clienţii Enel Energie nu vor mai fi nevoiţi să viziteze casieriile pentru comunicarea indexului contorului. Mai mult, din această lună, clienţii vor putea plăti facturile prin bancomate, direct debit şi internet banking, pe lîngă modalitatea tradiţională de plată la casieriile Enel. Informaţii asupra modalităţilor de plată şi băncilor partenere se vor regăsi pe facturi şi vor fi comunicate clienţilor şi prin alte canale de informare. Toate informaţiile privind atît noul sistem de facturare, cît şi celelalte facilităţi Enel Energie au fost deja comunicate prin intermediul unor scrisori transmise clienţilor.