Noi reglementări privind eliberarea cazierului fiscal

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Noi reglementări privind eliberarea cazierului fiscal

Economie 21 Februarie 2008 / 00:00 1442 accesări

Ceritficatele de cazier fiscal pentru persoane fizice şi juridice (indiferent că activează în judeţe sau municipii) vor putea fi eliberate, mai nou, şi de administraţiile financiare municipale, potrivit proiectului de lege privind modificarea Ordonanţei Guvernului 75/2001 privind funcţionarea cazierului fiscal, aprobat ieri de Senat. Potrivit prevederilor legale în vigoare, cazierul fiscal se eliberează de către Ministerul Finanţelor, la nivel central, şi la nivelul unităţilor teritoriale competente - direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili, administraţiile finanţelor publice ale municipiilor reşedinţă de judeţ, precum şi cele ale sectoarelor municipiului Bucureşti. În prezent, persoanele interesate se pot adresa pentru eliberarea unui astfel de document la administraţiile finanţelor publice dacă-şi desfăşoară activitatea în municipiu, respectiv la direcţiile generale ale finanţelor publice dacă activează în judeţ. Iniţiativa legislativă, care are caracter ordinar, urmează să intre în dezbaterea Camerei Deputaţilor, în calitate de for decizional. Executivul nu a susţinut adoptarea iniţiativei legislative invocînd scăderea semnificativă a cererilor de eliberare a certificatelor de cazier fiscal, dar şi a resurselor materiale şi umane care ar trebui să fie implicate pentru aplicarea prevederilor acestui act normativ.



12