Noi servicii BCR: Click 24 Banking şi Alo 24 Banking

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Noi servicii BCR: Click 24 Banking şi Alo 24 Banking

Economie 30 Iunie 2009 / 00:00 1532 accesări

Banca Comercială Română (BCR) a înlocuit, la sfîrşitul săptămînii trecute, soluţia de internet banking e-BCR, destinată persoanelor fizice, cu Serviciul de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative BCR, componentă a conceptului 24 Banking BCR, a anunţat, ieri, instituţia de credit. La jumătatea anului 2008, banca a lansat conceptul 24 Banking BCR, care permite clienţilor acces la operaţiuni bancare fără a mai intra în contact cu instituţia de credit şi fără a mai fi restricţionat de programul de lucru al unităţii bancare. Acest concept include şi Serviciul de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative BCR, care include două componente - Click 24 Banking BCR (operaţiuni prin internet) şi Alo 24 Banking BCR (operaţiuni prin telefon). Ambele componente permit clienţilor accesul permanent la conturile deţinute la BCR şi efectuarea de operaţiuni bancare în timp real. Clienţii pot efectua transferuri în lei şi în valută către conturi deschise la BCR, transferuri în lei şi valută către conturi deschise la alte instituţii financiar-bancare, inclusiv transferuri internaţionale, schimburi valutare (inclusiv direct între două valute străine), deschidere cont curent în valutele cotate la BCR. În cazul acestor operaţiuni, banca aplică o reducere substanţială a comisioanelor faţă de cele percepute la ghişeu, de 75% pentru operaţiunile efectuate prin Click 24 Banking BCR şi de 50% pentru operaţiunile efectuate prin Alo 24 Banking. De asemenea, clienţii pot efectua, de la distanţă, diverse plăţi curente cu frecvenţă ridicată, precum achitarea facturilor de utilităţi, rambursarea ratelor de credit şi a sumelor minime de plată pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet.

Taguri articol


12