După ce cîştigătorii alegerilor parlamentare au ridicat de la Biroul Electoral Judeţean certificatele privind mandatele de parlamentar, Camera Deputaţilor îi invită, vineri, pe noii aleşi din legislativ ridice mandatele de parlamentar. Potrivit biroului de presă al Camerei Deputaţilor, toţi cei 10 deputaţi de Constanţa vor fi primiţi la Camera Deputaţilor începînd de vineri, 12 decembrie 2008, la sala Mihai Viteazu, după programul: 12 - 14 decembrie, între orele 10.00 - 16.00 şi 15 - 17 decembrie, între orele 9.00- 20.00. În această perioadă, deputaţii trebuie să îndeplinească toate formalităţile necesare preluării mandatului de parlamentar: completarea fişei deputatului, declaraţiilor de avere şi de interese, formularului de date, care trebuie cuprinse în lista care va fi trimisă Consiliului Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii, precum şi a unui Curriculum Vitae.