Titularii de carduri Unicredit vor şti pas cu pas ce tranzacţii se fac cu aceste instrumente bancare aflate în posesia lor. Pentru un nivel sporit de control şi securitate împotriva fraudelor, Unicredit Ţiriac Banck a introdus un sistem de înştiinţare prin SMS a titularului asupra tranzacţiilor efectuate pe cardurile emise de bancă. Astfel, în urma tranzacţiilor considerate a avea un nivel ridicat de risc, clientul va fi notificat prin SMS. Gradul de risc va fi calculat în funcţie de mai mulţi parametri (ţara din care este efectuată tranzacţia, tipul de tranzacţie-ATM, POS, cu derogare de PIN, pe internet, etc), actualizaţi periodic de către bancă. În situaţia în care clientul nu recunoaşte tranzacţia despre care a fost înştiinţat prin SMS, va trebui să apeleze la numărul de telefon al Call-Center-ului băncii, specificat în mesaj, pentru blocarea cardului. Acest serviciu este gratuit şi valabil pentru toate tipurile de carduri. Clienţii băncii care doresc să beneficieze de acest serviciu, trebuie să se asigure că numărul de telefon mobil există în sistemul băncii, informaţie pe care aceştia o pot verifica personal printr-un apel la numărul de Call Center 021 200 20 20. În acest moment, peste 340.000 de carduri emise de UniCredit Ţiriac Bank se află în circulaţie, prin care se efectuează lunar circa 700.000 tranzacţii cu o valoare medie de aproximativ 270 milioane lei.