Al treilea cel mai bine vândut vehicul al Mitsubishi Motors Corporation la nivel global (după Outlander şi L200), ASX, este cheia strategiei companiei.
Din acest motiv, după o carieră globală de succes pe parcursul a nouă ani, MMC a decis să investească într-o îmbunătăţire substanţială, cu mult dincolo de standardele în industrie pentru face-lift, inclusiv:
- Un nou model al părții frontale, cu Dynamic Shield marca MMC
- Noi profile (bara de protecţie faţă şi spate)
- Sistem nou de iluminare cu LED (faţă şi spate)
- Culori noi, accente şi roţi
- Bord revizuit cu afişaj mai mare, de 8"
- Noi funcţionalităţi* SDA conectate
- Grup motopropulsor îmbunătăţit: motor pe benzină SOHC MIVEC de 2,0 litri cu cuplu ridicat (150 ps la 6.000 rpm şi 195 Nm la 4.200 rpm), 5 M/T sau INVECS-III CVT cu mod Sports* 6 viteze
- Reintroducerea 4WD*
Când a fost lansat modelul ASX, în 2009 (primăvara lui 2010 în Europa), a permis brandului să îşi extindă competenţele 4WD & SUV reînnoite către o audienţă mai largă, un pic sub Outlander-ul de dimensiune medie, într-un moment în care segmentul de compact SUV era încă la început.
Unul din pionierii genului, ASX, a apărut ca:
1) noua dezvoltare a arhitecturii adaptabile "Project Global" a lui Mitsubishi Motors
2) traducerea în producţia de serie a Concept-cX, atât de bine primit, concept dezvăluit la Salonul Auto de la Frankfurt în 2007:
ASX şi-a găsit rapid piaţa, începând cu Europa (25% din volumul global) unde a rămas cel mai bine vândut vehicul Mitsubishi Motors pe parcursul mai multor ani la rând, cu o pondere de 30+% în volum.
În prezent, poziţionat ca SUV entry al Mitsubishi Motors, alături de Eclipse Cross SUV Coupe şi de produsul reprezentativ Outlander/Outlander PHEV, modelul ASX continuă să ofere un amestec de SUV şic, compact, practicalitate şi siguranţă 4WD pentru clienţii activi din mediul urban din Europa.
Abilitatea vehiculului ASX de a atrage clienţi încă din 2010 a fost susţinută de împrospătare continuă la fiecare trei ani pentru a ţine pasul cu tendinţele de piaţă şi cu evoluţia proprie a brandului.
În 2019, ASX (MY20) îmbrăţişează deplin conceptul de Dynamic Shield cu un redesign complet al părţii din faţă a maşinii, ce implică un model nou al capotei - o investiţie substanţială în instrumente noi, accentuând importanţa acestui model pentru corporaţie.
Caracterizat drept "Robust şi ingenios", acest nou design adaugă prezenţă modelului ASX, cu o nouă senzaţie de robusteţe ce se potriveşte cu moştenirea 4WD de peste 80 de ani a lui Mitsubishi.
Noile culori metalice* (Red Diamond - diamant roşu şi Oak Brown - brun stejar), noile accente* (decoraţiuni laterale pe aripile din faţă) şi noile roţi din aliaj de 18" susţin şi ele personalitatea înnoită a modelului ASX.
ASX -Măiestrie
Mai substanţial, şi totuşi cu detalii mai fine, noul design exterior al modelului ASX (MY20) se oglindeşte şi în interior, unde evoluţia se concentrează pe materiale de nivel superior (atât pentru varianta cu tapiterie textila cât şi pentru cea cu piele), ergonomie îmbunătăţită (noi controale A/C) şi o căptuşeală textilă neagră mai sportivă.
Această senzaţie de măiestrie completează îmbunătăţirile subtile aduse pentru MY19, precum finisajul bogat texturat metalic ce îmbracă partea de jos a consolei centrale sau suporturile moi pentru genunchi de pe ambele păţi ale aceleiaşi console.
ASX 2020 - Smart(er) Link
Un element permanent, sistemul 4-Wheel Drive al ASX oferă şoferului la alegere trei moduri pentru a potrivi controlul tracţiunii la preferinţele sale sau condiţiile de mers.
Stabilitatea vehiculului este în continuare accentuată cu înclinaţie puternică spre roţile din spate în modurile 4WD AUTO şi 4WD LOCK. În plus, controlul îmbunătăţit pentru a evita frânarea în unghiuri strânse, accentuează tracţiunea când roţile frontale nu sunt în linie dreaptă la pornire.
Compact şi uşor, sistemul 4WD al ASX atinge o economie bună a combustibilului prin folosirea de ulei cu vâscozitate scăzută în cutia de transfer.
În final, în ceea ce priveşte ergonomia, tranziţia de la un mod la altul este simplă, şoferul trebuind doar să apese butonul luminat 4WD amplasat între scaunele din faţă.
ASX 2020 - cuplu ridicat
Pentru a se potrivi mai bine cu personalitatea puternică a lui ASX în versiunea MY20, Mitsubishi Motors a decis să îşi îmbunătăţească grupul motopropulsor pe benzină de la unitatea anterioară de 1,6 litri la unitatea « 4J11 » de 2,0 litri, împărţită şi cu unele versiuni ale lui Outlander.
Cu cele şase trepte de viteze ale sale, modul Sport furnizează raporturi de transmisie apropiate aducând potenţial maxim motorului.
CVT foloseşte un nou sistem de control al schimbării vitezelor 'Step-up' pentru a reduce senzaţia de ezitare obişnuită la CVT când viteza motorului pare să o ia înaintea transmisiei continue.
Logica schimbării vitezelor Step-up ajută la inducerea unei senzaţii puternice de accelerare aplicând o schimbare temporară subtilă în forţa de transmisie pentru a crea senzaţia că CVT schimbă vitezele precum o transmisie automată tradiţională.
ASX 2020 - Control dinamic
În plus faţă de sistemele existente - Atenuarea Coliziunii Frontale (Forward Collision Mitigation - FCM*), Avertizare în caz de Părăsire a Benzii (Lane Departure Warning - LDW)* sau funcţia de asistenţă la pornirea în rampă (Hill Start Assist*), noul ASX MY20 va aduce un nou sistem radar (cu laser) ce comandă sistemul de atenuare a accelerării accidentale (Miss-acceleration mitigation System - RMS)* destinat să prevină lovirea de obstacole care apar în calea vehiculului.
Noul Mitsubishi ASX este disponibil pentru test drive la dealerul Exclusiv Auto, din strada Intrarea Mangaliei, nr 3.
Pentru detalii, consultați departamentul de vânzări: 0241/545.477.