Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice (DGRFP) a identificat nouă mari contribuabili din comerțul cu amănuntul care au practicat publicitate înșelătoare sau comparativă interzisă, în primul trimestru din acest an, reiese dintr-un document al Ministerului Finanțelor Publice (MFP) - „Au fost verificate 447 de societăți, dintre care 17 mari contribuabili, selectate în ordine descrescătoare a cifrei de afaceri, care au ca activitate principală comerțul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi și tutun. Au fost identificate mesaje publicitare, pentru care există premisele încălcării prevederilor Legii nr. 158/2008, în 20 de cazuri“. Mai exact, Fiscul a identificat mesaje publicitare de genul „Unde mai cumperi atât de ieftin? La firma X diferența e în buzunarul tău“, „Cele mai bune prețuri“, „Produse de cea mai bună calitate“, „Cea mai variată gamă de produse“ și „Doar în magazinele X ai cele mai bune oferte!“, „Cel mai bun preț“ sau „Cel mai ieftin doar pentru tine“.