Google va lansa, în decembrie, noua versiune a browserului Chrome, cu o protecţie îmbunătăţită, menită să protejeze utilizatorii de publicitatea agresivă, potrivit unui anunţ făcut de directorul de produs de la Google, Vivek Sekhar. Google Chrome 71 va utiliza o funcţie de filtrare, eliminând astfel toate anunţurile de pe site-urile cu experienţe abuzive persistente - „Aceste practici implică, în cea mai mare parte, anunţuri înşelătoare care îi îndeamnă pe utilizatori să dea click, pretinzând că sunt alerte de sistem sau butoane de închidere a ferestrelor. Alte practici comune pentru aceste site-uri, pe care Google intenţionează să le elimine odată cu Chrome 71, includ barele de navigare, butoanele, link-urile sau zonele pe care nu se poate da click în mod obişnuit, care duc utilizatorii către anunţuri, fără ştirea lor, şi se pot dovedi o reală bătaie de cap. Scammerii pot, de asemenea, să se folosească de anunţuri înşelătoare şi de diverse elemente de pagină cu scopul de a fura datele personale ale utilizatorilor, inclusiv prin a-i face să le divulge chiar ei înşişi“. Încă din noiembrie 2017, Google a anunţat un set de măsuri de protecţie pentru a bloca pop-up-urile şi solicitările de ferestre noi de la site-uri.