Academia de Film americană, care organizează, în fiecare an, gala de decernare a premiilor Oscar, şi-a prezentat noul ei logo, creat pentru a pune accentul pe celelalte activităţi ale instituţiei. Prestigioasa instituţie americană vrea să îşi facă mai cunoscute în lume celelalte activităţi ale sale, acţiuni cotidiene de difuzare, punerea în valoare şi sprijinirea cinematografiei şi a artiştilor ei, pentru a nu mai fi asimilată doar cu gala de înmânare a preţioaselor statuete. Academia de Film americană şi-a înlocuit vechiul logo, care prezenta o statuetă înconjurată de un cerc de lumină, printr-o siluetă a statuetei Oscar strălucind într-un con de lumină, iar ansamblul are forma literei ”A”, exact ca majuscula din ”Academie”. ”Acest design oferă academiei o prezenţă în propriul ei logo pentru prima dată şi subliniază eforturile noastre de sprijinire a artelor şi ştiinţelor creaţiei pe durata întregului an”, a explicat Christina Kounelias, director de marketing al Academiei de Film americane.
Pe lângă organizarea galei Oscarurilor, academia organizează, pe parcursul întregului an, proiecţii şi expoziţii, acordă burse, organizează o prestigioasă competiţie de scenarii şi susţine o activitate intensă de arhivare şi de restaurare. Academia de Film americană va inaugura, în 2017, un muzeu al cinematografiei, la Los Angeles, alături de prestigiosul muzeu LACMA.