În 5 martie, puțin după ora prânzului, abonații Telekom au avut mari probleme în ceea ce privește utilizarea telefoanelor mobile. Pur și simplu aparatele nu mai reacționau comenzilor. Mulți au crezut că aparatele s-au stricat, alții în schimb au refuzat să creadă acest lucru, așa că au dat vina pe rețeaua de telefonie mobilă, așa că reclamațiile au curs către Protecția Consumatorilor: ”Este o defecțiune a echipamentelor Telekom, situație care duce la imposibilitatea folosirii terminalelor acestei companii!” a anunțat comisarul șef adjunct al Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Constanța, Horia Constantinescu. ”Am luat legatura cu structura centrală a Telekom și ne-au asigurat că, termenul de 72 de ore prevăzut în convenții, nu va fi atins, defecțiunea urmând a se soluționa mai rapid!”, potrivit oficialului CJPC.
În replică, Telekom a postat următorul mesaj pe pagina de Facebook: ”Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele tehnice lucrează pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali”.