În perioada 1 ianuarie 2013 - 31 martie 2014, la numărul de Protecţie a Consumatorilor - 021/9551 - au fost înregistrate 116.909 apeluri, cele mai multe efectuându-se în lunile iulie (9.233) şi august (9.049) ale anului 2013, a anunţat Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS). În ceea ce priveşte durata medie a unui apel, aceasta este de 3 minute şi 44 secunde până la 5 minute şi 14 secunde. Numărul a fost administrat şi susţinut din fondurile proprii ale Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori în baza Acordului de Colaborare încheiat cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor. ANPCPPS, în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Consumatori, a realizat o campanie de educare şi informare a consumatorilor cu privire la accesul cetăţenilor la numerele utile de pe teritoriul României. În cadrul acestei campanii au fost tipărite şi împărţite la nivel naţional o serie de materiale informativ-educative constând în flyere, afişe şi plăcuţe cu noul număr. Totodată, au fost transmise newslettere şi comunicate către utilizatori, cărora li s-au oferit diferite informaţii. De asemenea, numărul de telefon al consumatorului a fost promovat atât pe site-ul organizaţiei (www.protectia-consumatorului.ro), cât şi prin intermediul emisiunilor de televiziune şi radio. Organizaţia a realizat şi acţiuni de informare a agenţilor economici cu privire la obligativitatea afişării noului număr al protecţiei consumatorilor.