Numele companiei este folosit într-o falsă campanie cu premii

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Coca-Cola România avertizează!

Numele companiei este folosit într-o falsă campanie cu premii

Justiție 17 Ianuarie 2009 / 00:00 528 accesări

Numele Coca-Cola România este folosit într-o falsă campanie cu premii prin SMS, Internet sau apeluri telefonice, a anunţat, vineri, compania, recomandînd consumatorilor să nu furnizeze informaţii personale sau coduri de reîncărcare valorică pentru cartelele de telefonie mobilă. „Sistemul Coca-Cola din România nu este asociat în niciun fel cu aceste SMS-uri, iar numele mărcii Coca-Cola este folosit fără acordul nostru. Recomandăm consumatorilor să nu răspundă acestor mesaje. Dacă au răspuns deja, le recomandăm să întrerupă comunicarea cu sursa lor şi să contacteze autorităţile competente, respectiv cea mai apropiată unitate de poliţie, pentru a se informa asupra modului în care trebuie să procedeze pentru a reclama această tentativă de fraudă şi pentru a proteja informaţiile personale”, arată reprezentanţi ai producătorului de băuturi răcoritoare, menţionînd că la promoţiile organizate de Coca-Cola HBC în România există întotdeauna un regulament oficial, publicat în acelaşi timp cu lansarea promoţiei şi inclus, în rezumat, pe eticheta produselor. Coca-Cola România nu solicită niciodată prin SMS, e-mail sau apeluri telefonice informaţii despre conturi bancare, parole personale sau coduri de reîncărcare valorică a cartelelor telefonice. Firma este controlată de grupul elen Coca-Cola HBC, al doilea îmbuteliator al produselor Coca-Cola pe plan mondial.

Taguri articol


12