O aplicație pentru smartphone-uri face furori în SUA și Europa

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Trei români au dat lovitura

O aplicație pentru smartphone-uri face furori în SUA și Europa

Monden 25 August 2014 / 00:00 601 accesări

Trei români au dat lovitura în Europa și SUA cu o aplicație creată pentru telefoanele mobile inteligente, descărcată în nici trei săptămâni de aproape un milion și jumătate de oameni. Aplicația numită Watercolors îi ajută pe cei mici să descopere culorile, iar pe adulți să își testeze atenția. Cei trei tineri români care au creat aplicația au fost colegi în facultate, la Politehnică, și au reușit să dea naștere unui succes care le aduce zeci de mii de dolari pe săptămână. La această aplicație, ce are în prezent 1.300.000 de utilizatori, s-a muncit circa patru luni de zile, ideea fiind la scurt timp copiată și de chinezi.

Watercolors este un joc amuzant și intuitiv, dar care îți pune mintea la contribuție. Jucătorii trebuie să combine culorile în așa fel încât să respecte indicațiile primite. Ancu Radu, business development manager la Adonis Software, firma care a creat aplicația, susține că adulții își pot aduce aminte de copilărie, prin intermediul acestui joc, care le va testa atât creativitatea, cât și capacitatea de concentrare. El a precizat că momentan există doar varianta pentru iOS, care poate fi descărcată gratuit, cele pentru Android și Windows Phone urmând să fie lansate în curând.

CAMPIONI Românii sunt cei mai avizi cumpărători de telefoane inteligente online, depășind ca pondere britanicii, belgienii și rușii, arată un studiu GfK realizat pe cele patru piețe. Astfel, 55% dintre românii care caută informații online despre un anumit smartphone ajung să-și facă achiziția online. Românii sunt urmați de britanici, care achiziționează produsul în proporție de 42,5%, belgienii - 32%, iar rușii sunt ultimii - doar 19% optând pentru această metodă.

Românii alocă, de asemenea, cel mai mult timp pentru investigarea produselor, vizitând în medie opt site-uri, pentru 7,8 minute pe fiecare. Britanicii se decid, în medie, după consultarea a nouă site-uri, cărora le alocă 7,7 minute. Belgienii analizează informaţii de pe circa 21 de site-uri, unde petrec 2,5 minute pe fiecare, iar rușii caută, în medie, pe șapte site-uri, cu cira 3,4 minute dedicate fiecăruia. Pe de altă parte, românii au cel mai mic procent de căutare a informaţiilor online în vederea achiziţiei de telefoane inteligente, de doar 77%, comparativ cu 86% în cazul britanicilor, 92% la belgieni şi 95% la ruşi.

Taguri articol


12