O constănțeancă a aflat de la medicul de familie că ESTE MOARTĂ

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

O constănțeancă a aflat de la medicul de familie că ESTE MOARTĂ

Social 17 Decembrie 2017 / 08:27 1750 accesări

O femeie din Constanța care a mers la un consult medical pentru că se simțea rău figura ca decedată în sistemul Casei Județene de Asigurări de Sănătate. Reprezentanții CJAS dau vina pe Evidența Populației. "Îi spun doamnei doctor că-mi este rău, mi se cere cardul de sănătate, până atunci mi se face tratamentul cu laser. Doamna doctor îmi cere buletinul, în timp ce asistenta îmi făcea tratamentul. M-a speriat modul în care mi l-a cerut. Mă întreabă dacă sunt OK. I-am spus că da, dar nu înţelegeam ce nu funcţiona de tot băga şi scotea cardul meu de sănătate din acel cititor de card. La final, mi-a spus că nu e nicio problemă şi mi-a dat de înţeles că ştie cine sunt şi că va fi totul bine chiar dacă nu-şi va primi banii pe ceea ce a făcut", a povestit femeia, conform romaniatv.net.

Pacienta a fost sfătuită să meargă la medicul de familie pentru a verifica dacă sunt probleme cu cardul de sănătate: "Merg la medicul de familie, care se arată şocat, ca şi doamna de la ORL! Îmi spune că nu mă poate ajuta cu nimic, deoarece figurez decedată în sistemul informatic medical. I-am spus că trebuie să fie o eroare. Să repete procedura cu introducerea cardului! Scoate cardul, bagă cardul şi tot aşa, de şapte ori, dar tot decedată mă arata. Îmi spune: «Îmi pare rău, draga mea. Te voi consulta doar, dar nu pot să-ţi dau nimic care să te ajute să-ţi revii». Mă consultă doamna doctor şi-mi spune că am pneumonie, dar că nu-mi poate elibera nici trimitere către pneumolog, nici să fac raze la plămâni ca să se infirme sau să se confirme dacă am sau nu pneumonie şi nici reţeta cu antibiotic şi alte medicamente nu mi-o poate da, deoarece, din punctul de vedere al Casei de Sănătate, eu nu mai exist! Vă daţi seama cum m-am simţit, nu?!".

Constănțeanca a cerut explicații apoi Casei de Asigurări de Sănătate.

"Mi se spune că li se arată doar o eroare lor. Nicidecum că aş fi decedată. Apoi, mi se spune că problema este de la faptul că am lucrat cinci zile, în luna octombrie a anului 2017, la o firmă ce avea sediul în Bucureşti, iar asigurarea medicală pentru acele cinci zile lucrate mi s-a plătit în Bucureşti şi că acolo trebuie să rezolv problema. Acum nu mai înţeleg nimic! Mi-am plătit sănătatea tot timpul atunci când n-am avut un job, deoarece am o problemă medicală mai mare şi primesc lună de lună tratamentul decontat de CAS Constanţa", a mai spus femeia.

Taguri articol


12