O imagine nouă pentru Nicole Kidman

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Moda bate filmul

O imagine nouă pentru Nicole Kidman

Monden 17 Mai 2013 / 00:00 462 accesări

Start plin de eleganţă al celui mai important festival de film din lume, cel de la Cannes. Vedetele au încercat să iasă în evidenţă chiar din prima zi, dar Nicole Kidman a cam furat prim-planul celorlalte participante, cu o zi înainte de deschidere, pentru că, în calitate de membru al juriului, a fost nevoită să ajungă la Cannes mai devreme. Actriţa australiană a impresionat la Cannes cu o rochie neagră, strălucitoare, reacţie speculată imediat de staff-ul vedetei, care a şi anunţat că aceasta a devenit noua imagine a casei de modă britanice Jimmy Choo. Vedeta a colaborat cu fotograful Mikael Jansson pentru o serie de fotografii publicitare pentru noua serie de accesorii de lux ale brandului, ce va fi lansată în toamnă. ”Mereu am iubit moda şi am folosit-o ca pe o modalitate de a intra în personaj. Femeia care poartă Jimmy Choo este complexă, misterioasă şi foarte feminină”, a declarat Nicole Kidman. ”Sunt o mare admiratoare şi sunt foarte onorată de posibilitatea colaborării cu Nicole Kidman. Nicole este una dintre cele mai bune actriţe din lume şi sunt convinsă că poate reprezenta strălucirea plină de putere a mărcii. Ea este însă şi o femeie rafinată şi plină de nuanţe şi aduce atitudine, putere, senzualitate şi eleganţă”, a susţinut şi directoarea departamentului de creaţie al casei de modă, Sandra Choi.

Nicole Kidman, într-o rochie Christian Dior şi Audrey Tautou, într-o creaţie a casei Yiqing Yin, au dat startul, miercuri seară, celor 12 zile de defilări ale starurilor pe covorul roşu de la Cannes. Actriţa franceză Ludivine Sagnier a fost prima care şi-a pierdut echilibrul sub privirile admirative ale asistenţei. Strategic sau nu, greu de spus, cert este că actriţa premiată în 2002 la Cannes cu trofeul Revelaţia Anului a reuşit să îşi asigure astfel ieşirea în evidenţă. Până la urmă, alunecarea a fost de bun augur, vedeta franceză de 33 de ani reuşind astfel să abată atenţia de la decolteul adânc al lui Cindy Crawford sau al Carei Delevingne. Însă nimeni nu a reuşit să o concureze pe Frederique Bel la capitolul transparenţă. Actriţa de 38 de ani pe care şi telespectatorii români au putut-o vedea în serialul ”Profilage / Psihologia crimei”, în rolul Barbarei Cluzel, a îmbrăcat o rochie îndrăzneaţă.

ROCHII PE ALESE Ataşaţii de presă ai mărcilor importante erau la linia de start încă de la jumătatea lunii aprilie, când au fost anunţate filmele selecţionate pentru ediţia din acest an a festivalului, urmând să aleagă actriţele pe care să le îmbrace pe Croazetă. La Cannes vor fi prezente multe femei celebre, precum Carey Mulligan, Lea Seydoux, alte câteva zeci de actriţe şi, desigur, imaginile oficiale ale brandului L\'Oreal. La casa de modă a creatorului libanez Elie Saab, obişnuit cu covorul roşu, actriţele sunt cele care vin pentru a împrumuta rochii. Şi casa franceză Herve L. Leroux, ale cărei rochii oferă femeilor o siluetă de sirenă, a fost contactată de stiliştii starurilor americane. Tânărul stilist belgian Cedric Charlier şi-a împrumutat rochiile regizoarei Mia Hansen-Love şi actriţelor Marine Vacth şi Nathalia Acevedo. Din acest motiv, casele Elie Saab şi Herve L. Leroux nu au dezvăluit numele actriţelor cărora le-au împrumutat creaţii vestimentare în acest an. Circa 60 de rochii sunt expuse în show room-ul Ellie Saab de la hotelul Martinez. Acelaşi show room permite şi realizarea ultimelor retuşuri. Actriţele pot apoi să urce treptele din faţa Palatului Festivalului din Cannes, să meargă la o şedinţă foto sau la o petrecere. Pentru actriţe, ocaziile de a fi fotografiate la Cannes sunt numeroase şi se întind pe durata a 12 zile, spre deosebire de gala premiilor Oscar, o altă şansă formidabilă pentru marile case de modă, care însă durează doar o seară.

Taguri articol


12