„O nouă atitudine în turism”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„O nouă atitudine în turism”

Eveniment 21 Martie 2011 / 00:00 780 accesări

Programele de înscrieri timpurii, mai ales cele pentru destinaţiile din străinătate, au prins foarte bine la publicul din România. Ieri s-a încheiat cea de-a doua ediţie a Târgului Internaţional de Turism Holiday Market, desfăşurat la Palatul Parlamentului din Bucureşti. Manifestarea, organizată de reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) din România, a avut aproximativ 20.000 de vizitatori, cu aproximativ 10% mai mult faţă de prima ediţie, de anul trecut, când s-au înregistrat numai 18.000 de vizitatori. Potrivit preşedintelui ANAT, Corina Martin, în perioada 17-20 martie, agenţiile participante la târg au vândut vacanţe în valoare de aproximativ 600.000 de euro, cu 15% mai mult decât anul trecut. „Majoritatea cumpărătorilor, aproximativ 70%, s-au îndreptat către vacanţele în străinătate. Principalul motiv l-au reprezentat programele de tip „Înscrieri timpurii”, care le-au permis să achiziţioneze vacanţe la preţuri reduse”, a declarat Corina Martin. Ea a adăugat că, din cauza conflictelor din Egipt, mulţi turişti străini se vor îndrepta către Grecia şi Turcia, ceea ce va duce la creşterea cererilor pentru vacanţe în aceste destinaţii şi, implicit, la creşterea preţurilor. Din acest motiv, mulţi români prezenţi la Holiday Market au dorit să profite de „Înscrierile timpurii” pentru a achiziţiona o vacanţă în Turcia sau Grecia la preţuri reduse. „La nivel intern, românii care doresc să-şi petreacă vacanţa în ţară se gândesc că mai au timp, de aceea nu s-a înregistrat o cerere foarte mare”, a explicat preşedintele ANAT. Ediţia din acest an a Târgului Holiday Market s-a desfăşurat sub sloganul „O nouă atitudine în turism”, slogan care va fi păstrat pe tot parcursul anului. „Este nevoie de o nouă atitudine în turism. De aceea, împreună cu partenerii noştri, Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România şi agenţiile de turism membre ANAT, vom duce campanii de informare a consumatorilor de produse turistice, pentru ca aceştia să poată avea parte de o vacanţă sigură şi relaxantă”, a afirmat Corina Martin.



12