Cristina Dumitru, reprezentanta României la concursul Miss Maxim Worldwide, a fost desemnatã cîştigãtoare a concursului care a fost organizat de revista Maxim la nivel internaţional, dupã ce s-a aflat în competiţie cu finaliste din alte 23 de ţãri. Cristina Dumitru a cîştigat, astfel, un contract în valoare de 100.000 de dolari şi un angajament pe o duratã de doi ani cu agenţia de modeling din Statele Unite Major Models Management.
Cristina s-a înscris la concursul Miss Maxim şi a fost selecţionatã între primele 20 de finaliste. A urmat apoi etapa de voting a publicului, pe site-ul www.maxim.ro, iar voturile cititorilor, cumulate cu cele ale redacţiei Maxim România, au desemnat-o Miss Maxim România 2006. În luna august, Cristina a reprezentat România, alãturi de celelalte 23 de finaliste, la şedinţa foto desfãşuratã în Republica Dominicanã. Fotografiile au fost realizate de Jim Malucci, care a realizat, printre altele, pictoriale cu Angelina Jolie, Brad Pitt sau Nicky Hilton. Dragoş Vasile, redactor-şef al ediţiei româneşti a revistei Maxim, a spus în cadrul unei conferinţe de presã, cã finalista a fost aleasã dintre 700 de concurente din România şi 15.000 la nivel mondial. Votul, atît la nivel naţional, în România, cît şi la nivel mondial, a fost tripartit: au contat voturile cititorilor, voturile echipei Maxim şi cele ale agenţiei de modeling Major Models Management. "Pe site-ul internaţional dedicat acestui concurs au fost peste 500.000 de votanţi", a explicat Dragoş Vasile, care şi-a exprimat dorinţa ca, şi anul viitor, România sã aibã cît mai multe candidate la acest concurs. "Am avut foarte multe concurente, dar am fost cea mai tare", a declarat cîştigãtoarea în timpul conferinţei de presã.
Concursul, finanţat în mare parte de filiala new-york-ezã a revistei Maxim, se aflã la prima ediţie şi este organizat la nivel mondial.
Revista Maxim are, la nivel internaţional, un tiraj de 4 milioane de exemplare. În România, revista s-a lansat pe 24 octombrie 2005 şi este editatã de Publimedia.