Preşedintele american este câştigătorul cursei accesărilor site-urilor de Internet ale campaniei prezidenţiale din SUA, conform unui studiu al institutului Nielsen, dat publicităţii miercuri. În ianuarie 2012, mai mulţi utilizatori adulţi de Internet au vizitat site-ul preşedintelui Obama decât pe cele ale celor patru candidaţi republicani cumulate, conform studiului Nielsen. Pagina de Internet BarackObama.com a înregistrat 4,2 milioane de vizitatori unici în ianuarie. În ceea ce priveşte candidaţii pentru învestitura republicană în vederea alegerilor prezidenţiale din 6 noiembrie, site-ul favoritului Mitt Romney a înergistrat 773.000 de vizitatori unici iar cel al izolaţionistului Ron Paul, 830.000 de vizitatori unici, deşi acesta se află pe ultimul loc în cursă. Site-ul ultraconservatorului Rick Santorum, cel care încă mai are şanse de a îl învinge pe Romeny, a înregistrat 696.000 de vizitatori unici, iar cel al lui Newt Gingrich doar 609.000.
Conform studiului în ceea ce priveşte categoriile de alegători, femeile domină cu 60% pagina de Internet a lui Rick Santorum. Ron Paul pare să atragă o proporţie deosebit de mare de bărbaţi (56% dintre utilizatorii de Internet care au vizitat site-ul) şi tinerii între 18 şi 34 de ani (peste o treime). Obama atrage persanele având vârsta de peste 50 de ani (52% din vizitatori site-ului său). Site-ul lui Romney se distinge prin procentul relativ mare de hispanici care l-au vizitat (17%, hispanicicii reprezentând 12% dintre utilizatorii de Internet în ianuarie) şi cel al lui Gingrich prin importanţa vizitatorilor înstăriţi ( 27% câştigând peste 100.000 de dolari pe lună) şi de absolvenţi de studii superioare (jumătate), conform Nielsen.