Obama câştigă cursa vizitatorilor paginilor de Internet ale campaniei electorale

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Obama câştigă cursa vizitatorilor paginilor de Internet ale campaniei electorale

Externe 23 Martie 2012 / 00:00 246 accesări

Preşedintele american este câştigătorul cursei accesărilor site-urilor de Internet ale campaniei prezidenţiale din SUA, conform unui studiu al institutului Nielsen, dat publicităţii miercuri. În ianuarie 2012, mai mulţi utilizatori adulţi de Internet au vizitat site-ul preşedintelui Obama decât pe cele ale celor patru candidaţi republicani cumulate, conform studiului Nielsen. Pagina de Internet BarackObama.com a înregistrat 4,2 milioane de vizitatori unici în ianuarie. În ceea ce priveşte candidaţii pentru învestitura republicană în vederea alegerilor prezidenţiale din 6 noiembrie, site-ul favoritului Mitt Romney a înergistrat 773.000 de vizitatori unici iar cel al izolaţionistului Ron Paul, 830.000 de vizitatori unici, deşi acesta se află pe ultimul loc în cursă. Site-ul ultraconservatorului Rick Santorum, cel care încă mai are şanse de a îl învinge pe Romeny, a înregistrat 696.000 de vizitatori unici, iar cel al lui Newt Gingrich doar 609.000.

Conform studiului în ceea ce priveşte categoriile de alegători, femeile domină cu 60% pagina de Internet a lui Rick Santorum. Ron Paul pare să atragă o proporţie deosebit de mare de bărbaţi (56% dintre utilizatorii de Internet care au vizitat site-ul) şi tinerii între 18 şi 34 de ani (peste o treime). Obama atrage persanele având vârsta de peste 50 de ani (52% din vizitatori site-ului său). Site-ul lui Romney se distinge prin procentul relativ mare de hispanici care l-au vizitat (17%, hispanicicii reprezentând 12% dintre utilizatorii de Internet în ianuarie) şi cel al lui Gingrich prin importanţa vizitatorilor înstăriţi ( 27% câştigând peste 100.000 de dolari pe lună) şi de absolvenţi de studii superioare (jumătate), conform Nielsen.

Taguri articol


12