Ofertă „doi pe un bilet”, la conferinţa lui Caramitru

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Ofertă „doi pe un bilet”, la conferinţa lui Caramitru

Cultură 21 Septembrie 2010 / 00:00 404 accesări

Din apanajul toamnei fac parte nu doar scumpirile de tot felul care afectează buzunarul românului sau vremea capricioasă, ci şi spectacolele cu care instituţiile teatrale îşi întâmpină publicul, privat în anotimpul estival de întâlnirile cu muza Thalia. La Casa de Cultură a Sindicatelor (CCS), pe 27 septembrie, de la ora 19.00, va avea loc o conferinţă susţinută de cel care conduce destinele Teatrului Naţional Bucureşti, Ion Caramitru, intitulată „Limitele aşteptării”. Directorul Casei de Cultură, Gheorghe Ungureanu, are o veste bună pentru toţi constănţenii, indiferent de vârstă şi de statut profesional: pentru acest eveniment deosebit, astăzi, se lansează oferta specială „doi pe un bilet”.

Astfel, cei care doresc să-l asculte pe Caramitru şi chiar să interacţioneze cu preşedintele Uniunii Teatrale din România vor putea intra la eveniment câte două persoane pe acelaşi bilet, preţul acestuia fiind de 20 lei. „Mi-aş dori să vină cât mai multă lume să-l asculte pe Caramitru. E o ocazie unică să-l vezi şi să stai de vorbă cu el, pentru a afla cât de multă suferinţă se ascunde în spatele succesului unui mare actor”, a spus dăruitul director al CCS, Gheorghe Ungureanu.

Conferinţa de la Constanţa precede întâlnirea pe aceeaşi temă pe care Ion Caramitru o va avea cu publicul din capitală, pe 11 octombrie, la cea de-a doua ediţie a Festivalului Artelor Bucureşti.

„Dacă stau să mă uit şi să îmi reamintesc existenţa mea, de când am deschis ochii asupra vieţii, mai logic, mai concret - am fost într-o veşnică aşteptare. Aşteptam ceva care, de cele mai multe ori, nu se împlinea sau se împlinea cu lipsuri sau ducea spre un orizont de aşteptări din ce în ce mai dramatice”, spune Ion Caramitru. Timp de aproximativ două ore, actorul îi va împărtăşi publicului din propriile sale experienţe de viaţă aflate „la limita aşteptării”, evocând chiar şi aspecte din perioada comunistă, când şi-a creat o lume ideatică şi a descoperit în teatru o şansă de a supravieţui.



12