RBS România nu va mai efectua operaţiuni la casieriile băncii de vineri, 17 iulie, de la ora 15:00, pînă luni, cînd va relua activitatea în mod normal, ca urmare a faptului că desfăşoară un program de reconfigurare şi modernizare a sistemelor informatice ale băncii. „Banca apelează la înţelegerea şi bunăvoinţa clienţilor persoane fizice şi juridice pentru a solicita respectivele operaţiuni fie vineri, pînă la ora 15:00, fie luni, 20 iulie, începînd cu ora 9:00”, se arată într-un comunicat transmis ieri de RBS. De asemenea, este posibil ca, în următoarea perioadă, anumite tranzacţii să fie vizualizate cu scurte întîrzieri. Pentru informaţii suplimentare, clienţii pot apela RBS Call Centre, acesta fiind un serviciu disponibil non-stop. Reconfigurarea şi modernizarea sistemelor informatice reprezintă una dintre măsurile luate de RBS România pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor săi. Odată finalizat, programul va contribui la dezvoltarea şi diversificarea portofoliului de produse adresate clienţilor persoane fizice, se mai arată în comunicat. În România, banca este prezentă pe piaţă din noiembrie 1995, iar în prezent îşi desfăşoară activitatea în 15 oraşe (Arad, Bucureşti, Braşov, Bacău, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara) prin intermediul celor 31 de unităţi, dintre care trei sînt dedicate Royal Preferred Banking, dar şi cu ajutorul forţei de vînzări directe.